Vill du byta med mig?

Men det får du inte. Jag har världens bästa liv! Förutom diverse sjukdomar och bakslag så har jag faktiskt det och jag vet dessutom om det.
Tänk den dagen man lämnar detta jordeliv och glatt kan luta sig tillbaka och tänka att jag har levt precis som jag önskat och dessutom fått mer än vad jag kunnat önska mig på köpet.

My baby love!
Farmor har åkt hem och huset känns fruktansvärt tomt. Vi saknar dig farmor! Igårkväll provade William dina skor och sprang runt och ropade unnu unnu unnu.
I torsdags blev Ken opererad för sitt ljumskbråck och har nu ont och är väldans utråkad. Har köpt en korsordstidning, undrar om det hjälper.
Jobbar bara till 18 trodde att det skulle kännas skönt men det är dubbelt så stressigt.
Shiva är officiellt understimulerad, hon tuggar igen. Hon har ätit upp sitt solskydd i bilen och tuggat på skosnören, jo igår åt hon upp mina matlådor. Hur ska man tolka det, mmm mums vilken god mat du lagat matte eller ha ha där fick du för att du inte tränat med mig idag?
Har motionerat henne ordentligt men inte tränat mer än två gånger den gångna veckan och då blir det så här tokigt. Vi gillar ju att träna båda två men tiden har inte riktigt räckt till. Hade tänkt lägga lite spår men det blir mörkt så tidigt att jag har svårt  nu när Ken inte kan passa William under tiden.
Nåja man kan inte få allt man får prioritera helt enkelt, ni behöver inte kika på mina fönster på baksidan..
Lilleman och jag har haft så mysigt i flera dagar nu, bus, pussar och kramar för hela slanten. Han är så busig. Jag tror inte folk förstår hur busig förrän de träffat honom en stund. Min goa goa Emil!
Har lagt ut bilder på den andra sidan.

Ibland tar dock batterierna slut.

www.williamlundqvist.spaces.live.com

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag saknar er oxå! Vi måste verkligen träffas, snart känner jag nog inte igen er.. Kram

2008-10-06 @ 21:16:24
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Jeanette

Saknar er och längtar tillbaka. Lilleman kan springa så mycket han vill i farmors skor bara han inte snavar i dom. Hoppas allt är bra nu och att det lugnar ner sig med alla smärtor och sjukhusbesök. Det ska nog ordna sig och bli bättre. Önskar att jag kunde säga abra kadabra och allt skulle bli bra... känner mig maktlös och det gillar jag inte. Men jag finns alltid där för er, glöm det aldrig.

Puss och kram fr. Mamma/Farmor/Svärmor.

ÄLSKAR ER!!!

2008-10-07 @ 09:59:05
Postat av: Annika

Ibland är bra att rannsaka sig själv och få ner det i skriven text. Sen så kanske det hjälper att låta andra få höra hur man känner. Då kan man förstå varandra på ett annat sätt. Anna, man kan inte få nog av kloka människor, så jag skulle gärna vilja läsa vad just du har att säga :) Många kramar till dig och din familj

2008-10-09 @ 23:09:21
URL: http://lillankans.blogg.se/
Postat av: Liza

Din son är så söt!

2008-10-10 @ 13:44:01
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0