En dag på pappas jobb!

William slog upp sina blå innan väckarklockan hade hunnit ringa och utbrast genast:
Pappa måste hjälpa ner mig kan inte komma ner själv grävmaskin!

Vi stökade oss i ordning och tog en roadtrip till metropolen koler där vi mötte pappa. Åt lite lunch och for sedan ut på pappas jobb, lyckan var total. Mammas jobb kan slänga sig i väggen!
Bilderna talar för sig själva;



William kör vägvält om du frågar honom själv!

Den här traktorn gjorde ont i öronen men var cool.



Grävmaskinen var lite  för spännande han vågade sig inte riktigt in i den, kanske nästa gång.






Undra vad William ska bli när han blir stor?

Kort och gott en toppendag!
När vi kom hem har vi hunnit med att lägga spår med en ylande Shiva, hon var så het att linan har bränt mina stackars händer. Hon hittade alla apporter och tog vinklarna klockrent.
Apporten är dock inte lika spännande som själva spåret.
Vi har även hunnit med att hälsa på mormor. Nu ska vi värma oss lite middag och sedan har jag lovat att vi ska ut och cykla en sväng.
Ha det gott!

Vi saknar dig med Ken!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej men vad söt och go han är,farmors charmtroll.

Klart att det är spännande med alla maskiner som finns.

Vilken dag för lilleman! hoppas allt är bra med er och lilla magen.

Miljoner kramar till er alla. Älskar er!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-07 @ 22:43:43
Postat av: Angelica

Handskar gumman, det är de enda då man har en superschäfer av det bästa släktet =)

Vet en till som agerade på exakt samma vis :P Men det blev uppflytt på första försöket... När är de dags för er?? Kramis

2009-07-07 @ 23:08:28
Postat av: Anna

William hade minst sagt en toppendag, Vi saknar er med!

Angelica

Jo jag kom på det efteråt att jag glömde något viktigt! Hade ju tänkt starta henne igen i apellen igen men vi får se, hon är ju godkänd men ej uppflyttad pga mina missar i lydnaden hon hade ju tior på spåret, har något svårt att hinna med henne med mina stackars fogar. Jag ska leta och se vad jag hittar på sbk.

2009-07-08 @ 12:05:19
Postat av: Danne Eriksson

Ser man på. En gammal klasskompis , kul.

2009-07-14 @ 01:38:26
Postat av: Anonym

Världen är allt bra liten! Kul att du hittade hit!

2009-07-20 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0