Förlåt!

Jag har varit i en liten svacka. Har haft väldigt mycket på jobbet och inte mått så bra heller så därför har jag inte uppdaterat bloggen. Har helt enkelt inte orkat ta tag i det.
Nu mår jag dock mycket bättre, vårsolen har kommit och jag känner mig piggare. 
Mycket har hänt sedan sist, Ken har börjat jobba i Boden. Jo ni hörde rätt, han pendlar Arvidsjaur -Boden varje dag. Hur går det? Han har jätteont. Han spenderar ju 4 timmar varje dag i bilen, åker klockan fem och kommer hem sex på kvällen. Än går det ju hyfsat eftersom arbetet i sig är rätt lugnt. Snart börjar ju vägarbetena om och då ska han som arbetsledare sitta i bilen hela dagarna också, hur det ska gå kan jag inte förstå.

William då. Jo han har utökat sitt ordföråd och surrar nu nonstop. Det är väldigt mycket, vad gör du mamma? Vem var det? Den bästa är nog ändå. Jag älskar dig! Eller Älskar dig Pappa!
Han är så glad och sprallig min lilla ängel! Full i bus, full av liv! Så klok för att vara så liten. Han är helt enkelt bäst.
Jag får vakna varje morgon av att han stryker mig i håret och säger med sin lenaste stämma, vakna mamma!
Hur underbart är inte det. Jag vaknar jämt när han vaknar men jag låtsas alltid sova för att han är så go när han väcker mig. Jo det glömde jag ju säga, han ska ju få en lillebror också, det surrar han om varje dag. Han är stensäker på att det är en bror och inte en syster. 2009-09-09 ska visst storken komma med mammas bebis.
Hundarna mår fint, Shiva löser hår och löper så hon är lite jobbig just nu men det kan hon ju inte rå för. Cleo är sitt vanliga förvirrade irriterande själv. Men rätt go när hon vill.

Hela familjen mår faktiskt ganska bra även om det varit rätt mycket på senaste tiden.
Nu ska vi dock ta igen det och njuta av vårsolen i fjällen.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Hurra vad roligt att höra från er.

Förstår naturligtvis att det kan vara jobbigt, full förståelse. Jag ska ringa till er och surra med min gounge, nu säger han kanske farmor. Ska jobba hela påsken. Har ju fått fast tjänst nu. Kul att höra att du mår bättre nu.

Miljoner kramar, älskar er!!!

2009-03-20 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0