Pojkarnas nya leksak!

 Tack Rune för hjälmen!


Nu finns mer text längre ner, Ken fick scenskräck och ville inte skriva något bara visa bilder på underverket!



Pappas skoterskor och vantar och en låtsas hjälm på huvudet. Men nu behöver jag inte ha någon låtsashjälm när jag fått en alldeles riktig av Rune. Denna hjälm kommer vi aldrig att få av honom han kommer nog att sova i den.

Visst är skotern fin förresten?
Behöver jag säga att pojkarna är rätt nöjda nu. William höll på springa benen av sig fram till fönstret när Ken kom hem med skotern sedan kunde han inte prata han bara stammade pappa, ny skoter nu! Mickes pappa Magnuuus köpa Yahaaa nu! Pappa gasa!

Ken har vaxat och polerat och myst med sin nyfunne vän!
Igår tog han och William en premiärtur till Vittjåkk och tillbaka medans jag städade. Fin arbetsfördelning va, det var kanonväder och faktiskt helt och hållet min egen ide. Kunde inte andas här hemma när det var så stökigt.
Shiva löser mucho grande med hår och löper. Kul? Nix!
Det var rent och snyggt en stund men nu är det faktiskt dags för en ny vända med stövsugen!


William har förresten lärt sig en hel del nya norska ord som han delar med sig av på dagis.
Han säger bland annat spis- äta, äu- aj, sockerklompen heidi- heidis sockerklump. månefar- mångubben mm.

Idag har jag äntligen tagit mig själv i kragen och klippt Cleo. Det är så skönt att ha det bortgjort!

Nu ska jag fortsätta att vara duktig och städa och laga middag.

Ha det gott!

Kommentera gärna så att jag vet vilka som är inne och kikar!

Kommentarer
Postat av: catrine

Hejsan!vi brukar vara inne och tjuvkolla lite =)

hälsningar från vi i Böle.

2009-03-29 @ 16:38:11
Postat av: catrine

Hejsan!vi brukar vara inne och tjuvkolla lite =)

hälsningar från vi i Böle.

2009-03-29 @ 16:38:36
Postat av: Anna

Hej!

Vad kul att ni är här och kikar lite. Hälsa alla massor med kramar från oss!

2009-03-29 @ 16:57:29
Postat av: Catrine

Hej!

Vad du är duktig och stå i!!

Kram på dig

2009-03-29 @ 19:00:00
URL: http://www.njalleskogens.se
Postat av: Anna

Nja jag har inte så stort val än att stå i just i dagarna annars är jag ganska lat det är Ken som egentligen är pedanten i det här huset.

Det kan ju vara skönt med ombytta roller ibland!

Kram tillbaks på dig!

2009-03-29 @ 20:47:24
Postat av: Anna

Nja jag har inte så stort val än att stå i just i dagarna annars är jag ganska lat det är Ken som egentligen är pedanten i det här huset.

Det kan ju vara skönt med ombytta roller ibland!

Kram tillbaks på dig!

2009-03-29 @ 20:47:27
Postat av: Jessica

JAG LÄSER!!! :)

2009-03-29 @ 21:00:14
URL: http://jessica05.devote
Postat av: Johanna och Elsa

Vi med! :-)

Är så kul att få se lite bilder då vi är så dåliga på att träffas. :-)

Hoppas allt är bra med er!

Kram kram

2009-03-29 @ 23:23:13
Postat av: Anna

Hej!

Vad roligt att så många är inne och kikar!

2009-03-31 @ 22:30:43
Postat av: Jeanette

Både skoter och Lilleman är häftiga.

William är en riktig tuffing i sin hjälm.

Förstår om han vill springa med den på, precis som med solglasögonen förut.

Längtar efter er, älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-01 @ 08:16:40
Postat av: Marica

Hej på er! Jag brukar också kika på din sida!

Ha det bra!!!!

2009-04-02 @ 13:13:09
Postat av: Kajsa

Jag är en trogen läsare, men min dator brukar gå ganska sakta i Saltmyran så därför brukar jag inte orka kommentera... :)

2009-04-04 @ 22:31:25
URL: http://kajsik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0