Tusen tack Anna!

Idag kom Anna Lindqvist på besök och tog bilder på lille Albin, de blev så himla fina. Längtar tills jag får sätta tänderna i dem och framkalla och sätta in i ramar.
Skrev faktiskt ett inlägg för ungefär en vecka sedan men precis när jag skulle lägga ut det så försvann allt ihop så det blidde inget mer med det.
Nu har ju äntligen snön kommit så nu kan vi äntligen vara ute på sparkturer igen. Igårkväll var vi ute bara jag William och Shiva och Cleo. Albin och pappa fick stanna hemma. Annars har jag Albin i sparklådan och Wille på bobben  och Shiva och Cleo till draghjälp. Det blir lätt lite mycket när William styr åt fel håll..
Igår var det kanonföre, snabbt som vinden susade vi fram. Helt underbart! Jag gillar vintern och få klä på mig varmt och vara ute. Jag gillar de andra årstiderna med men det är något speciellt med vintern och sparkturer!
Har glada nyheter att dela med mig av.
Äntligen kommer farmor och Detlef hit! Detlef har fått jobb och de har hittat ett hus så nu flyttar de upp!
Som vi har längtat efter er!
Vi behöver inte vänta så länge för på torsdag kommer de.
Imorgon åker min kära till sunderbyn för kontroll och på onsdag är det tyvärr dags för operation igen! Det gör ont i mig att du ska ha så ont! Tänk om vi kunde få byta!
Förhoppningsvis är detta allt för ett tag nu. Det måste det vara för snart fyller ju Wille 3 år då måste ju pappa kunna busa!
Nu ska jag gå och förbereda en gourmetmiddag, lämnar er med några bilder



Mammas guldklimp

.Mitt storhjärta

Pappa fyller 77 år den 18 oktober

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna Lindqvist

Tack er, att jag fick träna!!! Det var inte sista gangen :-)))



Kram

Anna

2009-10-27 @ 16:31:57
URL: http://anjutka1982.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0