2010

Ett nytt år proppfyllt till bredden med nya möjligheter. Vad månne det bli av detta år, lika bra som förra året? Nej det kan det inte bli för då kom ju Albin.
Tänk att axlandet av mammarollen kommer så naturligt. Innan vi fick barn var jag livrädd för att jag inte skulle klara av det, att mitt stackars barn skulle växa upp till en trasig individ på grund av sin mammas tillkortakommanden. Förhoppningsvis blir det inte riktigt så..
Jag tror att alla föräldrar då och då funderar vad de gett sig in på och om det misslyckats med sitt jobb.
I slutändan är det dock så att när barnet väl kommit till världen försvinner allt tvivel och all oro och ersätts av obeskrivbar lycka. En lycka som jag är så otroligt tacksam över att få uppleva.
Tack Albin och Tack William.
Julhelgen spenderades i glada familjemedlemmars lag hemma hos Jeanette och Detlef. Nyårsafton hade vi här hemma hos oss. Tyvärr kunde inte Heidi och Roald komma då Oldermor och Roald var krassliga. Inte heller mamma kunde komma. Istället blev det vi, Jeanette, Detlef och även Alex kikade förbi en stund.
Meny
Rökt rensteksrulle med pepparrots creme.

Oxfile med pommes, bearnaisesås och Kens specialpepparsås.

Chokladfondant med hallonrippel och vaniljglass

Mumma! Tur att det inte är nyårsafton varje dag då skulle vi rulla fram.


Idag har Ken brännt kalorierna med skoterkörning med Alex och jag med pilates och en ridtur. Hon gick riktigt bra idag. Har ju fått ta det så lugnt eftersom hon fick en sparkskada precis när julledigheten började. Hade ju tänkt rida till henne i jul så att hon skulle vara tip top till lektionsstarten men jag har hamnat back en par dagar. I veckan som var kändes kylan nog så påträngande så då lät jag faktiskt bli även om det var svårt att låta bli.
Lilla fina poaflicka. Idag var hon riktigt framåt och skolorna börjar äntligen sitta någorlunda i trav. Övergångarna fortfarande svaga men stadigare i formen ändå.
Det är så roligt!!

Gopojkarna!




Nu ska jag krypa till kojs, imorgon ska vi till Piteå igen.
Nu ska vi hämta fyrhjulingen till William.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0