Nu dansas julen ut!

Eller det har den redan gjort. Var snabb i år men jag var så sugen på att köpa nya gardiner till köket så då fick tomtarna maka på sig.
Kylan håller i sig till mitt stora förtret, mina blommor tycker inte om kylan och inte min stackars frusna kropp heller har redan hunnit förfrysa mig två gånger.
Har ridit rätt mycket under jullovet och det är så roligt att se resultatet i hästen och faktiskt själv får skörda frukten man sår. Annars handlar ju ridningen mest om korrigering av hästarna efter elevernas misstag.
Helt underbart roligt har det faktiskt varit och hon är så underbar att rida nu. Vill få henne klar och sedan ska jag försöka få mig ett nytt projekt att rida.
 Annars är allt som vanligt förutom att William varit helt otroligt snäll, minimalt med hyss under julledigheten.
Min älskade storkille.
Det går inte en dag utan att jag förundras över vilken tur jag har som får vara så här lycklig. Älskar er allihopa!






Hmmm undra vilken julklapp som var mest poppis i år?

Världens goaste Elsa.

Visst ser Albin trött ut? Här är klockan 02:30 på nyårsnatten

Nu ska jag gå och se efter vad min kudde gör och imorgon ska vi till syster och barnen och äta blodpalt.
natti natti.
Om du har läst så här långt får du gärna lämna ett tassavtryck innan du går.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ewa

man bara längtar efter inlägg och bilder från dig Anna :)

2010-01-08 @ 21:14:34
Postat av: Anna

Hej Ewa!

Vad kul att du kikade in och kommenterade, det är så kul att läsa vilka som är inne här och läser.

Hoppas allt är bra med er i Pitstaan! Hälsa resten av familjen.

Kram kram

2010-01-09 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0