Aj aj aj då!

Vilken morgon det blev idag. Jag packade igår kväll och allt var klart för avfart till metropolen Adak. Blev det som vi hade tänkt, inte då.
På morgonen ringde Emelie och berättade att lydnadsklass 1 och Elit var flyttade till klockan 9. Jag insåg då snabbt att vi inte skulle kunna hinna dit i tid för att se våra vänner tävla, sen var det bara tvåan kvar som gick av stapeln 12:30 tror jag. Jag ska i och för sig inte klaga. Stackars Emelie fick veta att hon skulle tävla klockan 09:00 klockan 07:00 och hade då en timmes resväg dit. Tur att det gick bra ändå.

Vi skickar ett stort jättegrattis till...

 Emelie och Musse för sitt första pris.

Även till Angelica och Chippen som spårade så fint i lördags. Visst blev det en uppflyttning?
257322-139Bra jobbat!
Idag har jag och min snygging varit ute på marknaden en sväng när det inte blev Adak. Vi inhandlade två strypkoppel i olika längder. Tanken är väl att hon växer lite till, tyckte att de var så fina och billiga. Vi parkerade också ändorna hos mormor en stund, drack kaffe och fördrev tiden, alltid lika trevligt.
Sedan har vi varit hemma och själpt pappa med golvläggningen.
Imorgon kommer kusin Petra och mormor och så ska jag städa mitt hus, ogillar oreda och det är verkligen vad jag har nu. Eller i rum jag ej vistas i går det jättebra med oreda men inte uppe där vi är mest.
257322-138Vad ska vi nu göra?257322-137
Men pappa du har ju mätat fel...
Mer bilder finns på den andra hemsidan.
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica och Chip

Hallo!
Det blev ju uppflytt till lägre i lördags och 1 pris idag!
=) Så jag är helt nöjd över helgen =)=)
Synd bara att ni inte hann komma =( Men men , det gå fler tåg!
Kramiz Från mig och brodern

2007-08-19 @ 23:52:11
URL: http://tyramyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0