Det blev inget SM för oss, snyft!

Men vi fick ett nytt golv lagt av min händige  underbara.
Snyggt blev det, nu skall det bara listas och fixas lite sedan är det klart. Jag och barnen har bara försökt hålla oss ur vägen idag, synd att det var så dåligt väder. Igår gick det bättre, då var vi ute och promenerade två svängar och sprang med vovvarna på kvällen. Idag är det så kallt brrrr, vill inte ut!
Idag har Ken förresten köpt en videokamera så nu ni nu kan jag ju filma hela dagarna.

Längtar till imorgon, hoppas att det blir bättre väder. Det spelar förresten ingen roll om det så spöregnar. Jag SKA träna vovvarna imorgon. Lilleman skall få vara med Ken så då kanske det går bättre. Det är så länge sedan jag tränat på bhk utan William. Missförstå mig rätt, jag vill inte bli av med honom men ibland kan det ju vara skönt när man skall göra något att man kan göra det  och bara det också.
Roligt skulle vara om Ken har kunnat filma någon gång när vi tränar så att man kan se resultaten, om det blir några, lite lättare se vad man själv gör för fel.

Har förresten lagt ut bilder på den andra hemsidan:
www.williamlundqvist.spaces.live.com , kika om du vill annars slipper du!
Jag hade lite nostalgibehov så det blev en del gamla bilder med.

Idag har jag förresten fått skratta gott. Det började med att lilleman tog damsugarmunstycket och körde runt som en galning. Shiva som inte riktigt kunde låta bli munstycket sprang runt som ett yrväder och jagade munstycket. Sedan startade Ken dammsugaren, Shiva kunde inte låta bli den nu heller, nu satt det dock inget munstycke på. Hon gick fram och nosade gång på gång. Varje gång hände samma sak sluuurrrp in åkte tungan eller nosen eller läpparna, det såg så himla roligt ut!!
Hon har ju inte vett att gå där ifrån..
De små liven, vad skulle livet vara utan dem!

257322-138
God kväll på er!

Ni som är ute på storstämningshelgen ha så roligt åt mig med!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, mina kära! Fin fint ser det ut med nya golvet. Ni är så duktiga. Är sjukskriven denna vecka och ska till min ortoped onsdagmorgon för min högra axel. Måste kanske operera den precis som dom gjort med den vänstra. Ja,ja, det är såna smällar man får ta, när det går att laga till med skalpellen är det ju bra.
Jag ska söka ett par tjänster i A-jaur som är ute. Det är undersköterske tjänster. Man måste ju prova. Jag står inte ut i Tyskland längre. På ett eller annat vis ska jag klara det. Jag är inte den som ger upp men nu har jag " kastat in handduken". Snälla håll tummarna. Miljoner kramar till er alla fr. Jeanette. Glöm aldrig att jag älskar er utan gränser.

2007-08-27 @ 11:39:21
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Anna och William

Jo det blev jättefint med det nya golvet, William tycker att det är jättekul med ett nytt snabbt golv. Du skulle se hur han susar fram över golvet, det rullar så mycket lättare än det gamla. Vad tråkigt att höra att du är sjukskriven, hoppas verkligen att det går att åtgärda utan för mycket besvär. Blev så glad när jag hörde att du sökte tjänster i arvidsjaur,
William med. Självklart håller vi alla tummarna för dig!
Vi älskar dig med!

2007-08-27 @ 12:55:14
Postat av: Jessica

Jo, det gör han.. Vad gör ni ikväll?

2007-08-27 @ 15:30:05
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Ingenting särskillt har vi för oss vad jag vet i allafall!

2007-08-27 @ 17:57:00
Postat av: Jessica

Då kanske jag kommer förbi på ett tag. HUr länge är han vaken?

2007-08-27 @ 17:59:18
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Han går och lägger sig vid halv åtta ungefär!

2007-08-27 @ 18:06:12
Postat av: Anna

Du är så välkommen!

2007-08-27 @ 18:27:33
Postat av: Jessica

Du måste ju uppdatera! =)

2007-08-27 @ 21:45:51
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0