På Jessicas begäran..

Kommer väl en uppdatering från dagen. Jag hade dock inga bilder och egentligen inte så mycket att berätta.
Vi har haft en lugn och skön dag idag jag och lillvännen. Vi har varit på dollarstore och köpt kuddar och pratat med en stackars farbror som inte alls ville prata med William och inte visste var han skulle titta. William gick dock inte att hejda, han fortsatte gladeligen med sitt ba ba ba ba, stort flin, brrrr brrrr brrr och ett stort flin osv...
Köpte även ett jättefint ljus som tyvärr hade gått sönder när vi kom hem.
Har även försökt byta Kens kamera väska utan succe den var den sista som han hade.
Var förbi en sväng på stallet och hälsade på Ingrid, Erika och Petra, kul att få se hur min vikarie ser ut i allafall.
Jo det var en pik, attans jag hade ju lovat att här inte skulle bli något mer tråkigt gnäll. Den bara slant det är svårt att hålla tillbaka må ni tro. Imorgon kommer Erika och Ingrid på besök, då får jag veta vad som händer och sker, tyvärr gör det nog bara att jag blir ledsen igen. Fast jag är så glad att de anförtror sig till mig och håller kontakten. Fast det är klart vi har ju känt varann rätt länge nu. Erika har jag ju jobbat ihop med i fem år snart om man inte räknar praktiktiden för då var hon ju också där då blir det mer. Så fattas bara annat!
Ett är då säkert när sådant här händer märker man ganska snabbt vilka som är starka nog att stå för sina åsikter. Nej nu är det nog nu var det ju gnäll igen.
Vi fortsätter...
När vi kom hem har vi haft besök av diplomerade barnvakten med ess i kortärmen, jo det är bästa Jessica!
Det hade väl ingen gissat. Wille tycker om dig gumman! Det gör jag med! Det är så bra att du håller mig uppdaterad om vad som händer här i jauret och hos dig!
Sedan har vi tränat på gräsmattan, kallt var det ikväll.
William sussade så gott hela tiden. Vilken hund jag har fått hon är toppenbra!!
Det känns så segt att träna Cleo efteråt, allt går så sakta.


257322-118257322-120
Pappa kom hem för jag längtar efter dig!
Gissa om jag blev rädd när jag läste detta förresten:

Älgolycka i Töre

2007-08-27 07:00 TÖRE (PT) Älgarna börjar röra på sig extra mycket nu när det är höst. Det fick en bilförare erfara när han nu på morgonen krockade med en älg. Det var vid 05.30-tiden på E4 utanför Töre som kollisionen ägde rum. Föraren klarade sig utan skador, men älgen dog.

Min älskling jobbar ju där och åkte så att han var i trakterna den där tiden! Huga vilken otäck tanke!

Nu ska jag och min stackars urinvägsinfektion gå och dricka citronvatten i stora lass!

Vi håller en stor tumme för dig farmor, vi tycker de är galna om de inte anställer dig!
257322-140

natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så duktig som uppdaterar! :) Jag tycker om er också!

2007-08-28 @ 09:55:56
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

Jag vill se bilder på prinsen!

2007-08-30 @ 10:01:55
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej, hur har ni det? Jag har inget nytt hört från Gamla-Landsvägen 110. Vi har grått och regnigt, inte alls kul. Har nu sökt jobben i A-jaur, hoppas bara att turen är på min sida. Jag hör av mig sedan, kanske på
telefonen.
Milj. kramar till er alla, älskar er!!!

2007-08-31 @ 11:28:39
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Lever ni? Dum fråga för jag vet att du gör det, jag såg dig utanför statoil för typ 15 minuter sen =) Men det är dax att du uppdaterar! ME LIKE YOU!

2007-08-31 @ 22:41:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0