Till Pappa.

Jag älskar min pappa.
Han är lugnet, tystnaden. Han tar mig med låter mig vara liten flicka i varma handen, visar alla fina ställen. 
Han som kunde allt om skogarna,  var vän med minsta sten, vän med de minsta varelserna.   Min pappa håller kvar i det lilla, lever så nära och andas skogen. Min pappa är de svagas skydd.  Det finns ingen som min pappa.
När jag drömmer, drömmer jag att du var kvar hos mig.

257322-114
Saknaden av dig är obeskrivlig!
 Du var min förebild min idol och min styrka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ken blev förskräckt när han läste detta inlägg.
Men Anna, alla kommer att tro att det är en dödsruna!
Det är det inte han är som tur är fortfarande kvar i livet.Men eftersom att han har alzheimers sjukdom så är han inte kvar som han var förut.
/ Anna

2007-08-25 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0