Usch och fy!

Vad huset är tomt, det är inte kul när alla bara åker och lämnar mig till min ensamhet. Fast det är klart jag har ju William och två hundar så helt ensam är jag ju kanske inte, imorgon kommer ju älsklingen hem också.
Har tappat bort kabeln till kameran och vet inte riktigt var jag skall stoppa i minneskortet i datorn så mina fina bilder som jag tagit får ni vänta lite på. Snart kan ju Ken hjälpa mig.
Igår städade vi och gick en promenad till stallet och sedan till min kära mor. Var trevligt att träffa Erika och Ingrid och alla barnen förstås. Vi träffade även Malin och Fia.
Idag har de nya hästarna tydligen anlänt men hade ingen lust att gå dit konstigt nog.
Någon gång kanske jag kan gå vidare jag med vi får se.
Hos mamma var Robin och Petra och min syster kom just innan vi for. Det är så trevligt att se dem synd att det blir alldeles för sällan. Men på måndag kommer Petra hit och är med oss en stund det blir trevligt.
Nu skall jag gå och se om min skatt är vaken och så ska vi träna lite på att säga mamma inte baba vi får se hur det går. Pratade just med Emelie. Hon och Liam skulle komma upp och hälsa på.

257322-122257322-99Vilken tur att jag har er!257322-98Jag blir alldeles varm inombords..

Snart är det torsdag!!
Nu hittade jag kabeln, här är några bilder:
257322-123
Visst har jag fått en fin mössa av farmor och Detlef!!
257322-124
Äntligen är min farmor här!
257322-125
Hej då farmor! Hoppas att du snart kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mayny (gammostra i skåneland)

Kul att se Loella och Valle på bild men jag efterlyser en bild på dej Anna, du får ju visa dej annars tror ju folk att Ken är ensamstående pappa med William. Jag kollar då och då sidan så du kommer inte undan.
Många KRAMAR till ER från mostra.

2007-08-15 @ 17:50:06
Postat av: Anna

Jo men det är ju ett taktiskt drag. Jag vill ju inte vara med på bild så då står jag för fotograferingen.
Smart va!!
Vi får väl se om jag kan komma över min fotospärr..

2007-08-16 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0