Den traditionella julhetsen tar sin början!

Eller nja egentligen inte, vet inte vad det är för fel på mig för jag känner inte riktigt av den. Jag vet ju visserligen att vi kommer att vara borta över julen så det är rätt lugnt. Har kvar att julpynta ut tomtarna och klistra ihop ett pepparkakshus och det ska väl ändå hinnas med.
Idag har vi varit på dagis igen idag med mer framgång.Idag har jag lämnat mitt hjärtegryn i en och en halvtimme med en del gråt men även sömn. Skönt för mammahjärtat att det gick så bra!
Han har så fina fröknar så det är inte för den sakens skull det är nog mer en separationsångest från min sida. Det känns så konstigt när han inte är med mig.
Idag har vi även inhandlat strumpbyxor, strumpor och en tröja till reserv att ha på dagis. Sedan har vi sovit lite på eftermiddagen. Har pratat med Erika i telefon det kommer jag ihåg men vad vi har pratat om har jag inte en susning om måste nog ringa och fråga henne imorgon. 
Ikväll har vi fått ett blixtvisits besök av Christina och Petra. Även Fjällman tittade in genom dörren som hastigast. Nu ska jag borsta upp min kära pudel och sedan ska vi ut och sparka en kort sväng och köra ett träningspass på gården. Har en måttligt frustrerad schäfer. Har varit så förkyld och så är det ju så himla kallt..
Hittade förresten en bild på Darko på hans husses sida
image215

image216
Här är förresten en bild på min bästaste vän Monica Swede. Vi blev bästa vänner när vi jobbade på Trent. Tänker ofta på dig gumman!
Slutligen ett litet kort på mitt hjärtegryn!!
Vad skulle mamma vara utan dig? Du är mitt allt!


image217

Nu är det bäst att jag hugger tag i min tvätt den ropar så ledsamt på mig nere från tvättstugan..


Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, vi skulle kanske ha tränat de.. Men jag är upptagen ikväll så jag kan tyvärr inte.. Kram

2007-12-13 @ 10:51:26
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Sophie

Japp, Kyckling nr 1 tror jag att jag var. ;) Söta små kycklingar var vi. =) Jo, det var himla skönt att vara hemma.. Men jag kommer nog sticka in min nos lite oftare på stallet. Ska hålla lite koll på min syster som började rida i höstas. ;) Det är inte lätt för henne att ha mig som storasyster. :D
Så vi lär nog ses någon gång. Hoppas att du kommer igång bra på ryttareföreningen efter jul =)
Kram

2007-12-13 @ 12:22:25
URL: http://lillgoran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0