God Jul!

Nu avreser vi till Tomtelandet Ballastviken återkommer någon dag innan nyår. Vad ska ni göra? Har inte den blekaste aning vad vi skall hitta på!
 Nu nalkas dock julmat och mys för hela slanten. Längtar så att jag håller på att spricka, om det är någon som har missat det så älskar jag julen.
Idag har det stökats hela dagen från morgon till nu men jag tror att jag är klar nu. Kolan är kokad, tryffeln likaså, apelsinen har fått nejlikor och paketen är inslagna. Bilen är nästan packad, hi hi hi och jag är full som ett ägg,

nja det skulle vara på pepparkaksdoften i så fall. Hi hi humorn är på topp den här tiden på dygnet.
Shiva och Cleo är julfina, Cleo har en ny kortare frisyr och Shiva är borstad. Har fått fina reflexkragar till dem så nu syns de i julmörkret. De ser inte kloka ut men man missar de inte.
Shiva håller på att klättra på väggarna. Det är ju så himla halkigt nu, där det finns någon snö kvar är det sandat så något sparkföre är det inte. Inte heller törs vi köra efter bhk vägen upp till föråden tror inte att den vägen är så fin i detta slask. Promenader i all ära men det räcker inte för donnan om hon inte får vara lös då går det. Imorgon ska jag dra en lov upp till k4 och se om jag hittar någon lämplig väg, borde vara öde där tycker jag nu så här inför jul. Hon behöver en bensträckare där det är hyfsat före.
Vi har faktiskt hunnit med ett träningspass igår tro det eller ej. Hon behöver aktiveras för hon tuggar friskt på grejor när jag lämnar henne hemma. Kens skoterskor är ett minne blott likaså mina favoritsandaler som jag hade i källaren.
Nej nu får det vara färdigsurrat.
En favorit i repris...
Vi vill önska er alla en underbar jul och ett gott nytt år. Tusen tack för födelsedagshälsningen Åsa. Tusen tack för julklappen Jessica nu ska här trallas. Ett stort tack till alla andra som jag glömt men jag lovar att vi är jätteglada för presenter och julklappar.


God Jul och Ett Gott Nytt År
257322-186

önskar
Anna, Ken, William, Shiva och Cleo

Kramar i stora lass från familjen Lundqvist Torstensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0