Gott Nytt År!


image235
Skulle göra en sån fin bild att sätta in och önska gott nytt år men men..
Varken Wille eller Shivan var på humör. Detta var det bästa jag kunde åstakomma. Då ska ni veta att här har använts av mutor!
Se följetången på:
http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Om länken inte fungerar får ni antingen kopiera den eller scrolla ner en par inlägg till Nu är det äntligen över där finns en länk som funkar..

Vilken pärs!
Gränsen mellan skratt och gråt är hårfin särskillt om man är förkyld och lite hängig.
Ahh jag fick den, bilden alltså.. lägger ut de med på den andra sidan..
image236
Tänk er bara fyrverkerierna i bakgrunden och oss i fina festblåsor..


Hoppas nu att ni får ett underbart år 2008!
Hoppas det nya året kommer med lycka, kärlek och vänskap!
För mig räcker det inte jag behöver en William också men han är förknippad med alla tre och det är väl i och för sig Ken med!
Hmm undra om jag ligger på plus nu. Snart ska fyrverkerierna skådas och champagnen korkas av!

Massor med nyårskramar från oss till er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gott Nytt År! Jätte fina bilder som alltid. Jag blir lika lycklig varje gång nya bilder kommer. William är ju så himla go, man kan aldrig se sig mätt på honom.
Här har vi firat nyår i lugn och ro. Men kl 24.00 brakade h...vetet lös hos alla grannar. Det var sådan dimma av alla raketer att man såg inte vilka som stog på vägen. Men nu är det över. Det är alltid lite vemodigt med nyårs afton. Det är något magiskt som jag inte riktigt själv vet vad det är. Hoppas i alla fall att ni haft det bra och att ni blir friska. Önskar er allt bra och att ni får vara friska.
Miljoner kramar från Mamma/Farmor/Svärmor. Älskar er!!!

2008-01-01 @ 01:48:13
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0