Grattis Rune på födelsedagen!


image233

Hoppas att du får en bra dag!
Ett grattis även till Barbro som fyllde år igår!
image234




Här kommer ett nytt klipp, det trodde ni inte va...

Här kommer ett nytt fascinerande klipp.
Youtube är min nya drog, är man för krasslig för att träna själv får man väl titta på andra som gör det bra.
Idag är livet på gamla gatan lite bättre. Lillemans läge är lite bättre mindre hosta men fortfarande rik nederbörd. Hos mig är det också bättre mindre feber och mindre ont i halsen. Har till och med lyckats rasta damsugaren och moppen men nu är jag slut.
Lilleman har kikat på andra sidan häcken idag, han log från öra till öra under nästan hela filmen. Han har även hunnit med att knycka en apelsin, klättra in i diskmaskinen och klättrat över Shiva, med en obligatorisk säldykning över på andra sidan. Han verkar aldrig tröttna men hon ser inte ut att ogilla det heller. Man vet när han har klättrat på henne för då är hon alldeles blöt på ryggen. Jo han har även hunnit med ett nyårsbad med tillhörande plask och så har han hjälpt själpt mig att städa. Han är så söt när han puttar damsugaren bakom mig så att allt hans hår står rakt upp och fladdrar i vinden. Han tycker det är så roligt att köra damsugare. Jo han har även klättrat upp på köksbordet en sväng. Min lille älskade Tarzan. Idag är han åter lite mammig igen. Jippie! Han tycker om mig!
Lille herr Lundqvist  har även mutat Shiva med lite ost och smörgås, han bryter små små bitar som han ger henne. Hon törs knappt ta dem men försiktigt norpar hon dem efter ett noggrant övervägande.
Shiva har varit ute i sitt koppel en par timmar och verkar trivas så bra fast hon är själv ute. Nu törs jag dock inte ha henne ute själv längre det kommer ju raketer nu.
När hon var ute på förmiddagen var det faktiskt någa som sköt några men det verkar hon inte bry sig om. Ska vila upp mig så att jag orkar gå en kort promenad med vovvarna på kvällssidan.
Nu ska jag lägga upp mina tassar och fälla in klorna medans lillen vilar.
Hoj hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0