Hipp hipp hurra!

För mig!
Vilket ego jag har va?
Nu är det nog min födelsedag tror jag fast jag inte riktigt vet vilken tid på dygnet jag är född.
Det är väl nu jag skall göra en liten avrapport från den gångna helgen och ge er en del smaskiga detaljer.
Vi avlämnade vår dyrgrip till Jessica utan ett ljud från lilleman han såg så nöjd ut så. Ken tyckte att jag skulle sluta skruva på mig när vi var i Lauker och när vi började närma oss Älsvbyn sa han, antingen ringer du eller också vänder vi om. Tydligen var det väldigt påtagligt att jag saknade min skatt.
Ringde till Jessica och det gick fortfarande som smort så jag hade inget att oroa mig för.
Vi anlände till Bodensia hotell som var jättefint nere i lobbyn och i restaurangen men rummen var väl inte något att hurra för. Vi gick sedan ner och åt julbord, väl där möttes vi av en drink och en öl och en vedervärdig snaps som de fick behålla. Julbordet var att dö för!
Efter maten fick vi det trevliga beskedet att vi skulle få bo i sviten istället för vårat rum..........JA tack!!
Sviten var jättefin med bubbelpool och ordentligt tilltaget svängrum och en stooor säng!
Kvällen sprang iväg hips vips var det bara slut. Stackars Ken hade rejält ont när vi väl kom upp på rummet.
Sorry det blev inga smaskiga detaljer för jag var skötsam som få och tyckte faktiskt att det var väldans skönt!

När vi hämtade William möttes vi av blöta pussar som avlöste varann. Det hade gått så himla bra. Tror väl jag det med en så himla bra barnvakt!!
Idag har Wille varit på dagis mellan 09:00-12:00 och det gick super. Inget gråt ingenting. När jag kom och hämtade honom var han mer upptagen med att tala om att Shiva satt utan för fönstret. Han ropade Öh öh med sin ljusa stämma och pekade febrilt. När han väl hade tid med mig klättrade han upp och sedan skulle han på en gång ner igen och leka med de andra barnen. Så mycket var mamma värld helt plötsligt. Missförstå mig rätt jag tycker att det är jättebra att han trivs det är en sådan lättnad.
Nu ska jag gå och leta reda på John blund för nu är jag så trött. Kvällen har bestått av julstök, tårtbak, pepparkaksbak, spritsning och upphängning av allt pynt. Phuu!
Imorgon väntar dagis och sedan möte och sen julbord med stallet!
Allt innan klockan ett. Efter ett skall jag städa och se vad som hände med min ostparfait och punchparfait vi får se om det blev mumsigt eller ej.
Vad ger man till någon som bara vill ha kalsonger?

natt natt
image221
Ken och Wille har hittat en ny sport.. Väskrally!

image222
Brrrr och ett ivrigt gungande skall nog sätta fart på pappa!

image223
Fortare pappa fortare!! Shiva var väldans fundersam på vad pappa gjorde med hennes klimp! Hon följer med honom vart han går och passar och leker.

Imorgonkväll finns det tårta för den som vill ha,  eller inte tårta, parfait. Också kaffe förstås!

 Nu ska jag sova! natti natti

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis! =)

2007-12-18 @ 09:25:43
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

GRATTIS ANNA, TYCKER OM DIG!!!

2007-12-18 @ 11:17:20
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

Jättefina bilder av mina pojkar. Älskar er!
Far nu och jobbar, hörs sedan.

2007-12-18 @ 11:55:06
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Sophie

Grattis! :D

2007-12-18 @ 18:21:37
URL: http://lillgoran.blogg.se
Postat av: Emelie, Rune & Liam

Grattis Grattis!!!

2007-12-18 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0