Jag har en liten loppa..

Som heter Ken, nej jag skojar bara. Loppan är Cleo. Hon är så söt i sitt långa hår. Ska ta och julfrisera snart.
Idag har vi varit ute och flängt en del. Lilleman har varit på dagis från klockan 09:00-14:00 alldeles själv utan mamma och det gick jättebra. En stor sten föll av lättnad.. Äntligen. När vi sedan  kom och skulle hämta honom bojkottade han pappa och kom till mig och gav mig en stor slemmig puss sedan gick han till pappsen och gav honom samma behandling. Han är så himla go!
När vi sedan skulle klä på oss började han gråta så fort jag försökte klä mig han skulle bara sitta hos mig. Tror att han trodde att jag skulle lämna honom igen.
Idag har jag tagit ett rekord i sömn. Sov en hel natt, gick och la mig vid tolv som omväxling annars brukar det bli mycket senare. Sedan tog jag en två timmars lur medans Wille var på dagis och sedan när jag skulle söva honom vid 4 tog vi en en och en halvtimmes lur till. Vet ni vad som är otroligt? Det är att jag är sömnig nu.
Imorgon bär det av till metropolen Boden. Huga vilken klump jag har i magen. Tur att vi har världens bästa barnvakt annars vet jag inte hur jag skulle klara detta. Hoppas, hoppas att det går bra!
Shiva och Cleo skall vara hemma i huset det har fått passning av Stefan. Hoppas att Shiva inte rymmer men det gör hon inte när han går med koppel. Om någon annan än jag släpper ut henne så kan hon gärna sticka iväg. Hon plockar upp något spår och så sticker hon. När jag släpper henne lämnar hon aldrig min sida längre än till baksidan en kort stund. Har drömt att hon rymde för Stefan och letade upp William hos Jessica inatt, det märks inte alls vad jag går och grubblar över om dagarna.
Vi kan ju dock behöva komma ifrån lite även om jag hellre skulle komma ifrån lite och ta med mig William men jag tror någonstans att det är nyttigt.
Snart måste jag ju hur som helst börja jobba igen och då måste vi ju vara ifrån varandra. Jag vill inte vara ifrån Wille men jag vill jobba!
image220


Nu ska jag gå ut med mina fina vovvar och packa färdigt inför morgondagen.

image219
Jag älskar dig mest av alla mitt lilla gryn!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Var de där med friseringen någon form av pik =) Om så vore... Hör av dig tjejen!! Kram kram

2007-12-15 @ 20:50:58
Postat av: Anna

Nej nej jag tänkte bara att du nog har nog på din tallrik! Så då tänkte jag att jag kan ta fram häcksaxen för någon frisering kan jag nog inte tänka mig att det blir:) Kram kram

2007-12-16 @ 20:47:16
Postat av: Jeanette

Hej, har just kommit från jobbet. Det är nu fyra minuter innan du fyller år, så jag ropar GRATTIS till dig och glöm inte inte titta på sidan family imorgon.
Miljoner kramar fr. Jeanette

2007-12-17 @ 23:57:46
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0