Känner ni igen Shivan?


Nja på en par år kanske men drömma får man!
I det femte klippet är den där mallen som jag var så faschinerad över tidigare. I klipp tretton har vi några riktigt mörka snygga schäfrar. De är ju så vackra! Klippen kommer fram när du sett färdigt ett klipp.
Här hos oss är läget oförändrat. Eller nja jag mår lite bättre nu hade hög feber i natt och mådde pyton.
Lilleman är fortfarande jättesnuvig men vid gott mod. Har knaprat lite alvedon för att kunna hinna med honom idag.
Känner mig lite sliten om jag ska vara ärlig. Lilleman är helt otrolig, han skrattar hela dagen fast han mår så dåligt. Han har även hunnit med att klättra upp på hallmöbeln fyrtioelva gånger samt smygit in på toaletten och släppt ner tutten i toastolen.mmm nice!
Sen har han tjuvat en godis ur godisskålen och smakat mandariner med skal på. Han åt även lite mandarin med Stefan och sedan en mandarin med mig. För William är mandariner höjden av lycka.
För övrigt har jag inte haft hand om min lilla palt så mycket idag eller igår för den delen. Han har varit väldigt pappakär de sista dagarna, det är pappa för hela slanten. Jag ska väl vara glad eftersom att han tidigare var så himla mammig eller det har han ju varit nästan hela tiden förutom en period när jag trodde att han gett upp sin mamma för sin pappa, då hade jag en smärre depression.
Lite mamma och pappakär på samma gång vore ju modellen. Det gör ju ont i hjärtat när man sträcker ut armarna åt honom och så tittar han på mig och ropar ivrigt kaaaa och springer till pappa. Jag saknar hans underbara stämma när han säger Mamma! Mamma! och kommer och sträcker armarna åt mig. Är detta normalt, huga jag blir lite orolig! Eller ego kanske, stackars Ken har ju haft det så här nästan hela tiden.
Igårkväll när vi skulle sova var dock lillen väldigt diplomatisk. Han låg en stund hos pappa och sedan hos mig,  så höll han på nästan hela natten. Annars brukar han nästan alltid sova hos mig.
Ikväll fick vi hemkörd palt till dörren av Alex den var supergod synd bara att vi inte kunde avnjuta den med er!
Sedan har vi haft besök av  Knatte och Fnatte, Tjatte kikade även förbi.
Har även två frustrerade hundar som behöver tränas men jag orkar inte. De har fått ben istället men det hjälper  föga men vad gör man.

Här är förresten en bild på min föredetta chef  och instruktör Sue. Hon är ambitiös, syns det?
image232


Nu ska jag sluta gnälla och ta en kopp te istället och kanske ladda inför nyårsnatten den kommer att bli hård.



Trodde ni ja!
Den kommer nog att bestå av snor, kanske lite mat är inte så matsugen, alkoholfri äppelcider och en och annan febertopp kanske. Avslutas säkert med ett ring klocka ring och tjuvkikande på grannens raketer..
Hi hi hi
Tar igen det ett annat  år kanske...

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0