Äntligen är min pappa hemma!

Kort om tid AB rapporterar.
Detta är bland annat vad vi haft på tapeten under gårdagen och idag.
Besök hos Louella, fika, bad, promenader, mammaträff, mer bad, hundträning på sandbacka, bus, mer bus, en himla massa goar och lite mat.
Vi har en konstgjort ruta och kon i trädgården som vi tränar med. Metallapporten går fortfarande fint
Håll till godo, längre rapport kommer senare..
257322-99Kärt återseende!257322-98Mina underbara pojkar!257322-100257322-97
257322-101
257322-102
Hur ska jag nu ta mig förbi om du håller fast mig??
Svar på frågan..
Jo han är jättetrött på alla bilderna förutom med pappa, han ser helt drogad ut. Vill inte sova ute, våga vägra sova vill inte sova ute när det är varmt..
257322-103
Titta vad Pappa kom hem med. Vilken tycker du är finast?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Övningsgår är sötast!=)

2007-07-06 @ 01:37:49
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Tror nästan att jag håller med dig Jessica, men tror att jag får hålla det för mig själ.
Tror att Ken vill ha en hårdare son.. hi hi

2007-07-06 @ 12:29:02
Postat av: Jeanette

Hej, ni är de finaste pojkar som finns. Jag skulle kunna sitta och titta på bilderna i flera timmar. Öppnar bloggen flera gånger. Har just kommit hem från jobbet och väntar att potatisen ska bli klar. Jag är bushungrig. Jag har för övrigt lyckats att gå ner över åtta kilo, nu fattas det fyra kilo till då är jag där jag vill. Hoppas ni mår bra och att ni har bra väder. Här är det mindre bra, regn och blåst, men det ska visst bli bättre. Sköt om er nu och jätte kram till er alla, älskar er!

2007-07-06 @ 13:21:15
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

Hej, ni är de finaste pojkar som finns. Jag skulle kunna sitta och titta på bilderna i flera timmar. Öppnar bloggen flera gånger. Har just kommit hem från jobbet och väntar att potatisen ska bli klar. Jag är bushungrig. Jag har för övrigt lyckats att gå ner över åtta kilo, nu fattas det fyra kilo till då är jag där jag vill. Hoppas ni mår bra och att ni har bra väder. Här är det mindre bra, regn och blåst, men det ska visst bli bättre. Sköt om er nu och jätte kram till er alla, älskar er! OBS! Kläderna är jätte fina, Ken, det har du lyckats bra med. Är stolt över dig!!!

2007-07-06 @ 13:22:56
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: jossipossi ;)

Övningsgår såklart
;D

2007-07-06 @ 17:35:12
Postat av: liza

Åh, vad söt han är! :) Haha, det verkar som om pappa gillar rock-tröjor? ;)

2007-07-07 @ 19:24:54
URL: http://barfotabarn.blogg.se
Postat av: Anna

Jo sådan far sådan son:)
Pojkarna är som center ungefär, knapriga på utsidan och jätte goa på insidan fast egentligen är de ju som gelehallon. Goa, mjuka och söta hela tiden!

2007-07-10 @ 00:19:41
Postat av: elina

ramones såklart!

2007-07-13 @ 17:08:00
URL: http://looptroop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0