Ett gott skratt förlänger livet..

Så började i allafall vi våran dag. Höll på att bädda extrasängarna, farfar och Heidi kommer idag.
Shiva var en dålig hjälpreda, hon kunde inte förstå varför hon inte fick hjälpa till att bädda, hon var i sängen, i påslakanen under lakanen, jag höll på att bryta ihop. Till slut gav hon sig och satte sig lugnt ner. Då börjar hon skälla, när jag vänder mig om för att ge henne en dagsedel får jag se vad hon skäller åt. Sin egen spegelbild..
Hon skäller vickar på huvudet, undersöker bakom spegeln men kan inte förstå var den där snygga hunden är..
Nåväl det gick över hon la sig på nytt ner. Jag fortsätter med mina bestyr, då börjar hon skälla igen. Nog var det väl ändå tänker jag och vänder mig om. Hon har hittat en ny spegel med en ännu större och stiligare hund i.. Samma procedur igen men den här gången blir hon rädd när hunden går framåt mot henne i spegeln.
Konstiga saker det där.  Nu ligger hon och sussar, det var en hård morgon.
257322-112
Lilleman sover så gott idaq. Nu har det ju blivit svalare igen. Han har så svårt att sova när det är varmt ute. Hoppas att hans separationsångest minskar snart. Han har varit så hysterisk de senaste dagarna när jag lägger honom. Det blir nog bättre snart får vi hoppas. Nu skall jag passa på att äta lite frunch medans han sover.
257322-98
Pappa kom hem, för vi längtar efter dig!

See you!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej mina ögonstenar! Ja, det kan vara lustigt med hundar ibland, det håller jag med om. Här är det 30° idag i skuggan och det ska bli åska sedan. Det är helt enkelt för varmt. Jag kan förstå lilleman om han inte kan sova när det är för hett. Det kan inte jag heller. Hur blir det med husvagnen, har ni tänkt köpa en?
Jag är riktigt avundsjuk på Roald och Heidi, men snart är det min tur också. Dagarna kryper fram, tycker jag. Vill att det ska bli den 5:e august nu genast. Hälsa alla från oss. Bamse kramar till er fr. farmor och Detlef.

2007-07-18 @ 14:35:34
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Knasig vovve! Jag vet ju inte än om det är ett bra hem, men jag hoppas.. Det verkar då vara seriösa iaf och det är bara 7 mil bort så jag kan hälsa på henne nästan varje dag =)

2007-07-18 @ 16:58:33
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Vi vet inte riktigt hur vi ska göra med husvagnen än. Vi vill så det värker men det är ju en ekonomisk fråga också tyvärr. Vi vill ju inte dra på oss mer lån om vi inte behöver..
Snart snart är det den 5 augusti ska du se. Nu ska jag och William och vovvarna ut och promenera en stund innan Roald och Heidi kommer.
Miljoner kramar från oss till er!

2007-07-18 @ 18:33:25
Postat av: Anna

Vad skönt att de verkar seriösa och att det inte var så långt borta, då kan du ju hälsa på henne när du vill..
Njut av tiden nu. Eller det gör du ju det har jag ju läst din lilla partypingla!
Tänk den som fick vara 18 igen.. suck
men å andra sidan har jag ju det så mycket bättre nu när jag har min skatt..

2007-07-18 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0