Gissa om vi längtar till imorgon?

Då kommer ju min stora kärlek!
Idag har jag övervunnit min stora tandläkarskräck, Tore har semester. Folktandvården var ett faktum..
Direkt jag kom in genom dörrarna kände jag paniken komma smygande. Tandläkaren var snäll och duktig. Förutom när hon tappade munstycket på en borr, vilken var ganska vass i min hals och sög upp den med sugen. Tur att detta hände på slutet annars har jag gått hem. Min stackars lilla tand hade jag bitit sönder för att Tore hade gjort tänderna så höga på ena sidan, min relation till Tore är krossad, nej jag skojar bara.
Notan slutade på 750 riksdaler och glänsande hela rena tänder.
Ikväll har Wille, farfar och heidi och jag busat och ätit kex och torsk. Gott var det med fisk. Wille har även lärt sig räcka ut tungan och vinka till alla han möter, kul.. Han räckte ut tungan till en farbror på bvc igår.

257322-121
Farfar är kul!
Ikväll har jag även hunnit med att träna båda vovvarna. Shiva kan nu sitt, ligg med störning. Kryp, stå, sitt och ligg stanna kvar och fot utan störning. Apporterna hämtar hon gladeligen men släpper dem vid mina fötter. Tips mottages gärna..
Hon är så lättsam och positiv min vovve!
Jo hon har även hunnit med att tjuva mat från bänken. Då lurpassade jag på henne, hon gjorde det igen men jag tror inte att hon gör om det. Kastade en telefonkatalog och skrämde henne ordentligt när jag tog henne på bar gärning..
257322-112Busräka!

Nu ska jag gå och vara trevlig med stackars Heidi som är själv uppe, Roald är på vift med motorcykeln någonstans här i världen..
God afton!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej tjejen!
Om du har tid på lkubben på söndag så kan vi ta det där med apporteringen... Det kan vara bra att dela upp momentet i "flera" delar, vilken att en är att sitta brevid dig med apporten i munnen...och att hon inte släpper innan du säger loss... Men hon är ju ung än donnan =) Så det kommer nog ska du se... Vad ni är duktiga!!!
Kramen

2007-07-26 @ 20:33:55
Postat av: Anna

Hej!
Tusen tack för tipsen!! Vi hoppas att kunna smita iväg på söndag så att vi kan träna. Vi har ju främmande så det är ju lite ofint men en liten stund kanske..
Kram kram från oss till er!

2007-07-26 @ 23:15:58
Postat av: Jessica

Bästa du, Lady åker typ på onsdag!!
Jag behöver er!

2007-07-29 @ 00:08:50
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0