Varmt!

Vi skulle ut på en promenad, det var så där lagom varmt när vi åkte hemifrån, sisådär en 20 grader kanske. När vi var framme där vi skulle starta vår promenad var det dock en helt annan femma. Det var stekhett. William tappade då sockar, byxor och hatten. Vi gick till våran badsjö och tillbaka så det blev som igår ca 5 km. Det märks att Shiva kan vägen nu. När det är 100  meter kvar till sjön sticker hon. Full fart ut i vattnet. Cleo visste vad som var på gång när vi kom fram. Jag höll i kopplet och pekade på sjön. Då sänker hon huvudet, tittar bedjande på mig och lufsar ut i vattnet, men bara så att det når upp till magen. Hon vet så väl att hon måste, sådana här dagar är det alldeles för varmt att springa och busa om man inte har förstånd att svalka sig. Tur att matte så gärna hjälper till med den saken.. hi hi
William satt i vagnen och skrattade åt Shiva som sprang fram och tillbaka ut i vattnet och hämtade pinnar. Vattnet skvittrar ju det är kul.
Efter promenaden åkte vi till mormor och sa hej. Cleo fick sig en kort promenad med kusin Petra. William klarade mammaseparationen när jag gick ut ett ögonblick. Kusin Petra är magisk, med henne går det så bra.
Nu har min skatt hälsat på John Blund och det har hundarna med. William är så go just innan han går och lägger sig, då får mamma krama och pussas hur mycket hon vill. mmm
Pratade förresten med Åsa som äger Shivas mamma, fick en hel del råd och tips. Vi ska pröva så fort Ken kommer hem att lägga ett Shiva spår. Pratade en del om uppletande också, det lät också kul. Vi får väl se vad vi kan hitta på till helgen. Imorgon ska vi som vanligt till Bhk och träna lite. Den här gången skall lilleman få hörlurar så att han inte störs av skällande hundar..
Jo vi hade ju besök idag förresten det glömde jag. Jessica var och hälsade på. Det var kul. Fast vi glömde våfflorna...
Nu skall jag gå och mysa med vovvarna och tv soffan

257322-96257322-95
Min hund är som en duracell-kanin...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Anna!!!

2007-07-03 @ 21:52:35
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej, ni har det så mysigt om dagarna, du, vovarna och lilleman. Jag vill också vara med och göra allt roligt som ni har för er.
Rickard är i Ballastviken och ska hjälpa till att hugga stickesbuskar. Ikväll har han och Magnus fiskat i älven. Jag ska nu gå och knyta mig, imorgon är ju en ny dag. Miljoner kramar till er fr. Jeanette

2007-07-03 @ 22:52:32
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Vad gör ni nu före ett? Promenad?

2007-07-04 @ 10:49:14
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna till Jessica

Sorry! Det tog lite tid för oss att komma till skott. Vi var så trötta igår så jag hann ej med någon blogg.Vi gjorde ingenting särskillt före ett igår..

2007-07-05 @ 08:56:45
Postat av: Anna till Jessica

Sorry! Det tog lite tid för oss att komma till skott. Vi var så trötta igår så jag hann ej med någon blogg.Vi gjorde ingenting särskillt före ett igår..

2007-07-05 @ 08:57:32
Postat av: Anna til Jeanette

Ursäkta att det tog lite tid att svara på inlägget.
Nu är det ju inte så länge kvar tills ni kommer då kan vi göra allt mysigt tillsammans. Vad duktig du har varit som har lyckats gå ned så mycket i vikt förresten.
Vad härligt det lät att fiska i älven en bra belöning efter en hård dag kanske..
Miljoner kramar tillbaka från oss. Wille hälsar slängpussar till farmor.

2007-07-10 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0