Vi glömmer mycket idag!

 Vi vill även ta tillfället i akt och skicka en stor bukett till min moster Mayny som tyvärr har åkt hem till skåne.
Vi saknar dig redan!
Du är en pärla!
Här kommer  en stor bukett till dig. Du är så snäll och ställer alltid upp för alla, glöm bara inte bort dig själv.
Massor med kramar från familjen Lundqvist- Torstensson.

257322-110

Så här ledsna blir vi när du åker..
257322-108
Kram kram till dig.
Ps. Hälsa en stor kram till dina pojkar och till Petra med familj, hälsa grattis till nytillskottet från oss..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi måste dejta snart igen =) puss

2007-07-13 @ 17:48:42
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Mayny Lundström

TACKAR SÅ MYCKET FÖR BLOMMORNA.
JAG SAKNAR ER OCKSÅ JÄTTEMYCKET TIDEN BLIR ALLTID FÖR KORT NÄR JAG ÄR HEMMAVID JAG VILL HINNA MED SÅ MYCKET JAG HAR SÅ MÅNGA NÄRA OCH KÄRA SOM JAG VILL TRÄFFA.
Min högsta önskan är att ni kan komma och hälsa på här hos oss, jag tror att den går i uppfyllese en dag. Jag hälsar de största KRAMAR som finns att uppbringa TILL ER som nu har blivit en stor familj ni är ju faktiskt fem nu.Vi ses förhoppningsvis i mars. KRAMAR från moster Mayny i Skånelandet

2007-07-23 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0