Fullspäckad

Det kan man nog bäst beskriva denna dag.
Dagen började klockan 04:00 som vanligt med en hungrig lilleman och nu en kissnödig Shiva.
Sedan klockan 09:30 hade vi tid hos Hasse som kikade på Cleos knöl. Han sa att det inte var något att oroa sig för så länge den inte blir större eller varm. Phuu
Blir den större skulle han operera bort den.

Efter detta åkte vi hem, lilleman sov en stund medans jag promenerade med hundarna.
På eftermiddagen åkte vi till vattenverket och promenerade sedan ner till Arvidsjaursjön där Shiva tog sig några dopp i det varma? vattnet. Cleo förstår inte varför Shiva doppar mer än tassarna, det är en konstig jycke det där..

På vägen hem gjorde vi ett kort stopp på stallet, hann med en kaffekopp och lite skvaller,  tyvärr var det mesta inte positivt men men. Jag är ledig så jag skall inte bry mig.. lättare sagt än gjort.

Sedan for vi hem tankade och vilade sedan åkte vi ut till brukshundsklubben och tittade på vovvar. Shiva tyckte de var läskiga men det gick snabbt över när hon fick busa en stund med Emelies hund Musse. Myggen var allt för ettriga trots myggmedel så vi begav oss hemöver.
    Hälsade på hos mamma och visade upp nyförvärvet. Tro det eller ej men hon blev godkänd. När vi var hos mamma tänkte jag att jag skulle gå och tvätta av mig myggmedlet. Hann ta två steg utom synhåll från Wille då började han skrika. När jag var inne på toaletten hade detta förbytts mot gallskrik och tigertårar. Så fort jag kom in igen blev det givetvis knäpptyst.  Vi måste nog träna så att separationsångesten minskar..
Nu ska jag gå upp och hälsa på soffan, den ser så himla go ut.
Bilder från vår dag:
257322-59
Jag har lärt mig peta näsan.


257322-58

Morötter är gott!
257322-55Full fart i trädgården.
257322-56Cleo visar vägen
257322-57Mina fina vovvar.
God afton!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wille äe ju sötast!
Vad händer i helgen?

2007-06-20 @ 22:41:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna till Jessica

Du vi vet inte riktigt än, Kens pappa kanske kommer och hälsar på. Vad ska du göra?

2007-06-21 @ 10:47:05
Postat av: Jessica

Okej.. I helgen är det party-fredag och party-lördag =) På fredag är det grillparty hos Jessica Å.

2007-06-21 @ 12:01:40
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna till Jessica

Vad himla kul. Hoppas att ni får toppenskoj!!

2007-06-21 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0