mamma mia

Vilket fullt hus vi har haft idag. Det är kul, huset är alldeles för tomt alla andra dagar. Vi har haft mammaträff hemma hos oss idag och sedan kom Irma och Åke förbi.
Bakade en cheesecake fast med kesella istället för philadelfiaost och hallon och blåbär på. Den blev faktiskt mumsig. Har bakat kakor också, med viss hjälp från vilda ville. Han ville verkligen hjälpa till och se vad som skulle va i dem där kakorna.
Vi fick presenter av Irma och Åke. Kall och varmrökt röding. Finns ingen restaurang i världen som kan bräcka rökt röding på en husmans en varm sommarkväll är helt övertygad. Sen har jag ju fått hem mitt livs kärlek idag. Så nu känns livet som det ska göra.

Jo förresten. William har fått en till tand och ytterligare en är på väg. Detta ser Ken, inte jag som ser honom varje dag. Man får skämmas. Nu kan han snart bitas riktigt ordentligt.
Imorgon skall vi gå och kika på Alex som tar studenten och ge honom lite presenter.
Bäst att jag går och ser om min bättre hälft har somnat nu. Det blev så t yst...
257322-27sommar sommar257322-30Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka är med på mamma träffarna?

2007-06-10 @ 02:53:29
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna till Jessica

Lollo, Emelie, Malin T eller J, Emma Karlsson, Camilla Isaksson, Sabina Backteman, två söderbönor som jag inte vet vad de heter och så vi förstås..

2007-06-11 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0