Nästan så att man blir lite gråtmild

Huset är helt tomt, ja  förutom två hundar och William och jag. Med andra ord alldeles för tomt. Igår fick William presenter av Heidi. Han fick shorts och en tröja och några valar som var väldigt poppis, inte minst av Shiva som inte kunde förstå varför hon inte fick dem när han kastar dem åt henne...
257322-72
mums filibabba..
Idag har vi haft besök av Jessica, det var väldans trevligt. Nästa gång måste vi få bjuda dig på något. Undra om vi skulle göra våfflor, har för mig att den där Jessica tycker om det...
257322-73
Nej han är inte full... han kunde inte förstå varför han inte kunde få låna telefonen på nästa bild kastar han sig över Jessica och försöker med näbbar och klor att få tag i den.  Den var för våldsam så den får ni inte se...
Vovvarna och vi har varit till K4 vägarna och promenerat och badat och motvilligt jagat pippifåglar. Trodde att jag skulle förlora Shivas flytleksak men icke. Glömde bort att den är lite tyngre än pinnar så jag kastade den nog så långt. Hann tänka att jag skulle få bada för att få tillbaka den. Den duktiga vovven var snäll nog att bespara mig det och hämtade den gladeligen.
Vi har ikväll varit och hälsat på mormor och min moster Mayny. Vi fick kläder av Mayny igen. Den här gången fick vi en jättefin pyjamas. Ska ta bilder på våra presenter och lägga in dem men det får bli imorgon.257322-74
Så här ser det förresten ut när vi dammsuger. Varför hör man inget kan man fundera..

En slagen hjältinna efter en lång dag..
257322-71

Nu skall jag gå ut med vovvarna och sedan hitta sängen. Skall upp tidigt med bilen till verkstaden imorgon..
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har rätt, jag tycker om våfflor. Men jag tycker om att leka med barn också.. =)

2007-06-26 @ 23:16:02
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej! Ni är en underbar familj! Jag längtar efter er så det gör ont, men nu kommer resan närmare och närmare.
Jag förstår att det blir tomt när främmandet far och speciellt när Ken också är borta under veckorna. Det är inte kul. Jag har erfarenhet av det sedan Detlef var tvungen att jobba hela vintrarna i Sverige, men som tur var hade jag min solstråle Rickard hemma. Nu flyttar han ju hem igen. Vi är mycket glada över det. Klart är det tragiskt att han inte fick det stöd han behövde av en viss person, men det är i alla fall bättre att han kommer hem till oss. Det ordnar sig alltid. Nästa gång flyttar han med oss. Vad ska ni göra idag? Det är så kul att vara i eran blogg att jag glömmer bort att skriva i med egen blogg. Men jag lovar bättring. Kram till er alla från oss- Jeanette och Detlef. Vi älskar er!

2007-06-27 @ 07:47:02
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0