Nu är min pappa äntligen hemma!

Du och jag pappa!
257322-56

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!
Ni är så fina på kortet, mina pojkar. Jag är en stolt
mamma, farmor och svärmor. Det är så kul att läsa eran bloggsida och kika på korten. Jag längtar efter William så jag kan bli tokig, efter er också.
Här är vädret si och så, 25°.
Detlef har farit och tvätta bilen. Han ska polera den sedan.Själv ska jag diska undan efter maten.Jag har bara tagit en liten paus för att skriva till er.
Hoppas allt är bra med er och att ni kommer överens om hur det blir med schäfervalpen. Dom är ju jätte söta.
Ni får ha det så bra och miljoner kramar till er alla från farmor och Detlef. Älskar er!

2007-06-16 @ 13:24:25
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0