Nu är min stora kärlek äntligen hemma!

Tack och lov för det. Att man kan sakna någon så mycket fastän det händer så mycket roligt i mitt liv. Eller kanske är det just därför. Vad är lycka om du inte har någon att dela den med+
Idag har vi promenerat till arvidsjaursjön och Shiva har tagit några.. dopp. Hon skulle nog bada i regnvatten om det gick :)
Idag har vi även besegrat det stora trappmonstret.. det ni... det är inte illa när man är liten. Vi har även städat. Jag förstår precis vad Åsa menar med att hon älskar skurmoppen. Det är verkligen äkta kärlek mellan dem två. Jag hade fullt sjå idag när jag städade. Hade en sjövild Shiva som attackerar moppen, bakom henne har vi William som i sin gåstol försöker hålla tag i Shivas svans, eftersom att golvet nu är blött har han vissa problem med fotfästet och tar sig ingestans varpå han gallskriker. Mitt i det kaoset ringer Kens pappa. Jag hade så svårt att hålla mig för skratt och föra ett normalt samtal med mina små galningar i köket. Kan man göra annat än att le.
Nu har vi fått besök av Kens pappa Roald och hans Heidi. Nu är Cleo i sjunde himlen. Hon älskar Heidi och Roald, speciellt hans fötter. De har en speciell relation. Hon slickar frenetiskt på dem jag vet inte varför, hon slickar inte på någon annans fötter. Vilka normala hundar jag har en fotfetichist och en skurmoppedist.
Nu skall jag gå upp och vara trevlig.
Vet ni i dag har jag syndat, jag har faktiskt druckit ett glas vin. Det var mumsigt..
God kväll och glad midsommar!
257322-46Han ser så normal ut min älskade son!

Kommentarer
Postat av: liza

hahah så söt han är :)

2007-06-25 @ 14:51:12
URL: http://barfotabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0