Pollen invation

Just nu är det hur mycket pollen som helst. Min bil har bytt färg från grön till neongrön.
Kom på att det kan vara bra att stänga luftfönstren nu.
Idag har vi varit hos mamma och följt henne och köpt blommor och besökt dollarstore, tyvärr lyckades min mamma ramla igen, men det gick som tur var bra.. snacka om hjärtat i halsgropen.
När vi kom hem var vi så trötta båda två att vi sov två timmar i sträck, även jag, det var någon form av tupplursrekord för min del.
Ikväll har vi beundrat vårt fina köksbord, kört race med gåstol och funderat över Cleos knöl.
Skall ringa veterinären imorgon får han ta prover på den. Hon har fått en hård knöl stor som en ärta i ena bröarvårtan. Hoppas verkligen att det inte är det jag är rädd för, vill verkligen inte mista min vän.
 Ikväll har jag rensat upp och krattat potatislandet, jag började spada det Ken men jag han inte så långt, du får se på bilden. Jag tar resten imorgon.
Har även gjort om altanen, rensat upp den och satt om plattorna, ni kan aldrig gissa vad som var under plattorna...
Förresten har jag hittat stora odjur nere med, Ken har myrrat vid grunden och då bolmade det björnmyror. Vi har hittat några inne med. Usch och fy!
Har inte så mycket tid att skriva ska tvätta färdigt. Sen ska jag sätta mig med Cleo och umgås lite inför imorgon. Vill inte tänka tanken...
257322-40257322-39jag sitter snart..257322-38257322-37257322-36257322-35257322-34257322-33En ny blomfråga, vad heter de här?
Man kanske inte ska köpa blommor man inte vet vad de heter, men de var så fina.

God kväll alla som jag känner. Glöm inte att skriva till mig då blir jag så jätteglad!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!
Jag vet inte vad dina söta blommor heter, men fina är dom, fast sötast är min lilla prins William. Det ser verkligen ut som om han tänker sitta. Han är alltid glad när ni fotograferar honom. Kul!
Synd att Cleo har en knöl, men kanske är det inte allvarligt. Kan ju vara en körtel som svällt och blivit stor.
Vad fint ni har det på gården och potatis växer det snart också.Det är alltid kul att odla själv och billigare blir det. Jag har haft den stora oturen att skaffa mig njurbäckensinflamation i denna sommarvärme. Säkert när jag sprungit barfota på dom kalla stenplattorna på ballkongen. Men jag har fått tabletter som ska bota det.
Idag gräver dom här på gården och vi får inte spola vatten eller spola på toaletten. Hur ska jag klara det som måste springa varje halvtimma på toan?!?
Jag ska försöka vara flitigare att skriva på min bloggsida i fortsättningen.
Miljoner kramar till er alla från Jeanette.

2007-06-12 @ 08:44:28
Postat av: Jessica

Han är så söt! Jag saknar er!

2007-06-12 @ 18:23:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna till Jessica

Visst är han, kanske lite partisk?
Vi saknar dig mer, kom förbi någon dag om du har lite och göra..

2007-06-12 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0