Regn och rusk

Idag skulle vi precis gå ut och promenera men vädergudarna ville annat det började spöregna. Vi har hämtat hem mormor så hon har varit hos oss idag. Vi har lagat barnmat till lillwille så nu är frysen full, eller jag har lagat och mormor har skött guldklimpen.
Vi har kokat kött, fisk, palsternacka, morot, potatis och kålrot.
Nu kan vi plocka ihop en måltid ur frysen när hungern kommer smygandes.
Vi har även kikat på Alex på kommunens hemsida, vilken heting!
Imorgon kommer kusin Petra på besök och även mormor. Då skall vi baka Heidis mumsiga kakor och dricka saft, mums!
Har inte varit till veterinären idag, vågade inte! Varför göra idag det du kan göra imorgon! Jag ska göra det jag lovar men inte idag och inte imorgon men på torsdag kanske.257322-47

Ikväll handlade vi ingredienser på lillica i denna utstyrseln, det får man väl.....
257322-46257322-44257322-43Min son är en galning! Han är en adrenalinjunky men han är mitt charmtroll!
God afton!
Ps. Hoppas att du kryar på dig Jeanette det där lät inte bra alls, du får dricka mycket citronvatten. Massor med krya på dig kramar från mig, Wille och Ken förstås!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man får ha pyjamas på samhället =)

2007-06-12 @ 21:42:46
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0