Snart är han hemma!

Äntligen! Som vi har längtat.
Idag har vi ringt till veterinären och stämt träff till imorgon. Vi har också promenerat till morfar och hälsat på. Han var väldigt förvirrad idag, tyvärr..
Pratade med honom igår och då var han så himla pigg och klar. Han kan prata strunt en kort stund och sedan försvinner han bara bort i sin egna lilla värld. Han är ändå världens bästa pappa. Lite ironiskt är att han kommer ihåg Cleo men inte mig. Bifogar lite bilder från vår härliga dag. Vi var och promenerade runt nybban med och passade på att ta lite bilder.
Nu ska jag gå upp och laga en sen middag så att det är klart när Ken kommer hem.
God afton!257322-55257322-54257322-53257322-52Det var lite bökigt att få med alla tre på samma kort, ett tag for de allihopa åt tre olika håll.  När jag skulle försöka få tillbaka en av dem kom en annan det var kaos! Speciellt Cleo som hela tiden tror att jag skall flytta på henne, hi hi men jag fick ett gott skratt i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0