Vilken rolig dag!

Idag har kusin Petra och mormor varit här. Vi har haft fullt upp hela dagen. Petra har skött både William och Cleo. Cleo har varit på tre promenader i det fina vädret ( inte, det spöregnade hela dagen) William har kört så hårt med Petra att hon somnade med honom i knät i soffan, lilleman var inte långt efter.  Du får komma tillbaka snart Petra och sova över hos oss. William tyckte att det blev för lugnt efter att du for hem.
257322-49Visst är de söta!
Vi har gräddat våfflor idag med nykokt hallonsylt och grädde, Ken tyckte inte om att jag berättade det..
Imorgon skall jag ta mig i kragen och gå till veterinären sedan ska jag ta lilleman med mig och hälsa på min pappa.
 Imorgon är dagen D.  Ken kommer hem!!!
JIPPIE!!
257322-51257322-50Nu har jag fått fina gaddar uppe med.
Det gör ont att få tänder, har varit så grinig i natt och haft svårt att sova. Idag är det så svullet och rött. Min son är min hjälte, inga sura miner här inte. Vi biter ihop och är glada ändå. Du är mitt allt min skatt! Okej, och pappas...inte alls snål om honom.. .:)
Nu ska jag gå och se hur min trädgård mår.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0