Vilken sommarvärme!

Det har varit idag. Om man blundar tror man att man är på en söderhavsö.
Idag har vi varit ute och grejat i trädgården. Rensat rabatter och krattat färdigt överallt. Tack och lov att det är gjort.
Så här var lilleman klädd dagen till ära:
257322-20257322-19
Vi skippade sockarna när vi kom ut. det var alldeles för varmt även i skuggan. Nu har myggen kommit också så vi hade myggnätet med.
Hoppas att sommarvärmen håller i sig hela sommaren, det gör i och för sig inget om det är lite svalare än vad det är nu, nu har vi 25 grader i skuggan 20:00.
Under helgen var jag ju och dömde en dressyrtävling, det gick jättebra, de är så duktiga. Även om de tyckte att jag var hård med poängen den här gången...
Igår kväll var vi hos familjen Lindqvist- Lundström och åt middag. Det var jättemumsigt.
Har förresten planterat några blommor som jag inte vet vad de heter, har inte haft dem förr. Om du vet vad de heter får du gärna hjälpa mig med detta.
Lägger in bilder på dem längst ner.
Nu ska jag gå och umgås med min underbara man!
257322-18257322-17
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken cool kille :)

2007-06-03 @ 21:39:40
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0