Vilken underbar dag!!

Livet leker idag. Man blir ju så glad av detta härliga väder. Kanske hjälper det även till att familjen äntligen är samlad....
Har kanske saknat honom lite i allafall.....
Idag har vi haft en härlig morgon med morgonmys med hela familjen i sängen, jo även Cleo fick vara med. Sedan har vi idag en fullspäckad dag. Har skrivit en lååååång lista med vad jag skall göra idag. Då har jag inte börjat med vad jag skall göra resten av helgen. Imorgon ska jag jobba några timmar och dömma en dressyrtävling från 10:00 - ? Ken är övertygad om att det kommer att ta hela dagen.
Nej nu ska jag ta och sätta mig en liten stund på balkongen och sola tills Wille vaknar då kör vi igång.
Det finns ju tack och lov inga myror på min balkong.
257322-15Att leva är att älska dig min underbare son!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur kan Ken tro att det ska ta hela dagen? ;)

2007-06-01 @ 13:01:50
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Till Jessica
Jag förstår inte varför, jag är väl ändå ingen tidsoptimist?!

2007-06-01 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0