Sommar, sommar, sommar....

Idag känns det verkligen som det.
Har besiktat min pärla idag, synd att pärlan inte gick igenom besiktningen bara. Det  var ett hjullager som behöver bytas. Det sista jag frågade Ken innan jag bokade besiktningen var:
Tror du inte att jag behöver byta hjullagret innan besiktningen?
Nähää det behövs inte svarar min kära..
Morr...
Nej det gick över ganska fort det var mer pinsamt. Har du inte känt att bilen vibrerar när du svänger till vänster?
Blondinen Anna svarar: Nähää det har jag inte märkt..
Sen har jag klippt min kära hund idag, hon blev så liten..
257322-12257322-10

Efter det har vi varit på promenad till nyborgstjärn och sedan till mormor. Vi har putsat mormors fönster. Har tänkt göra det så länge det har bara inte blivit av, men nu är det gjort.
Så här söt blev lilleman i farmors stickade kofta:
257322-11

Tänk att man kan vara så glad nästan jämt.
Nu ska jag gå och se Ugly Betty som jag jämt missar.
God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0