Använder du mössa?


Så det så!
Jag behöver en crashcourse i facebook per omgående tack! Jag plinkar och plinkar men förstår inte riktigt vad jag pysslar med..
Idag har vintern kommit, lagom till alla helgons dag. Vet inte om jag stödjer denna hajp.
Hade hällt upp 2 kg godis i en skål. Ett sött gäng kom och bus eller godisade mig sedan kom de glupska gänget.
De tömde skålen jag hann aldrig vara med. Bus pojkar!
Tycker att alla helgons dag är en finare högtid att fira än halloween. Men det är kul att gå ut då även om jag inte gör det i år men kanske nästa år. Tycker det är kul att klä ut mig!
Idag har jag,lilleman och Shiva varit på promenad och hyrt två filmer som vi inte sett än. Passade på att träna Shiva vid nybban. Hon gick lös nästan hela promenaden idag med. Utan att jag behöver säga något följer hon mig vid sidan. Det är lättare att ha henne lös än i koppel.
Lilleman tyckte att det var kul med snö och ville inte sova i vagnen. Skulle ju prata med alla snöflingor mamma har inte tid att sova..
När vi kom hem sov han dock en liten stund så att jag hann göra middag. Phuu! Det krävs en del pyssel för att få tillvaron att gå ihop.
 Idag har vi även haft besök nästan hela dagen och världens bästa grannar fortsätter att bistå oss med hjälp. Idag har Mia och Cissi skottat åt oss. Tack och bock!!

Lillplutten var så söt idag på morgonen. Han väckte mig med en glad stämma:
Mamma mamma och ett tillhörande smile. Tror ni att hjärtat smälte? Min lilla familj räddar humöret varje gång. Vad vore Anna utan er?
Jag älskar er gränslöst allihopa!!
257322-175

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, det där med mössan var jätte kul, skrattade mig nästan harmynt. Kul att Shiva lär sig så lätt och fort. Har lite problem med ögonen idag, en bit av synfältet försvinner. Det har med diskbråcket i nacken att göra. Miljoner kramar till er, älskar er.
Skriver mer sedan.

2007-11-04 @ 18:55:20
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0