Buuuhuuu!

Vad tomt vårat hu är! Det är så himla trevligt med besök. Det var första gången Robert och Eva sov över. De små barnen är inte så små längre men minst lika goa för den sakens skull.
Kens snälla slavar, eller bröder hur det nu var, har varit så snälla och hjälpt oss att ta ut allt skrot ur garaget så snart får vi nog in en bil där.
TACK och BOCK!
Det var så roligt att ha er här, ni är välkomna när ni vill, nästa gång måste ni ju komma fredag så vi får lite mer tid med er.
Ikväll har det som inte fick hända hänt!!
Var på väg ut på min dagliga sparktur med William. Skulle precis sätta ner honom i sparklådan då han får tag i husvagns framrutan och den faller i golvet. Höll den? Svar nej! Tror ni att jag säljes för många ören efter det? Svar nej!
Är det lätt att få tag i en begagnad framruta till pärlan, hmm, näe inte det heller. En ny kostar ca 4000 och husvagnen köptes för 15 000. Nej jag är inte poppis denna afton! Förstår ju faktiskt Ken jag skulle nog också vara väldigt besviken. Ken har faktiskt varit riktigt snäll med mig trots eländet.
Det är andra lilleman kraschen på två dagar. Igår slet han ner en blomkruka från konsum, det var en aning pinsamt. Det som var värre var att jag totalt glömde bort att betala för eländet!
Oj oj oj!
Idag var vi som sagt ute på en härlig sparktur  i det aningens dimmiga Arvidsjaur. Det var klart och fint när jag åkte hemifrån men efter en stund var dimman så tät att man knappt såg vart man var på väg. Lilleman sov så gott i sparklådan och vovvarna drog faktiskt sparken. Vi åkte en rätt lång tur så när vi hade någon kilometer kvar var slut pulver i vovvarna. Ett tag trodde jag att jag skulle få dra dem..
Var inne och handlade på lillica och när jag kom ut var batterierna laddade så det var bara att köra igen. De håller på att ha ganska bra grundkondition nu.
Synd att inte matte är lika fit!
257322-194
Mitt lilla snömonster!
Shiva har även hunnit med att leka med barnen i snön. Konstigt att det aldrig går att leka en Shiva less, det kan aldrig bli för mycket snöbollar och pinnar..
Nu ska jag gå och vara lite trevlig med våran hustomte och Ken!
Några gissningar på vem tomten är?

Hi hi hi

Jessica jag håller på att gå sönder. Nyfikenheten äter upp min mage!
 Ken kom just med jättefina argument till varför man skall dricka vicks blå när man är i fjällen!
Oj vad jag får skratta...
Här är några:
Man luktar gott, man slipper ont i halsen, man blir full utan ansträngning, det är gott...
Ha ha ha...
Kram kram/ Anna

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Kunde inte sova, så jag klev upp strax efter 6.30. Ville bara hälsa er godmorgon och miljoner kramar. Älskar er!

2007-11-19 @ 06:57:12
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

hihi =) jag tycker det är kul när du får vara nyfiken.. Kram

2007-11-19 @ 16:08:11
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Men det tycker ju inte jag... kom igen en liten ledtråd kanske..

2007-11-19 @ 16:17:01
Postat av: Jeanette

Jag tror att eran hustomte var
grannen, Göte. Rätt eller fel?

2007-11-19 @ 16:19:35
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0