Hej mitt vinterland!

Nu är jag här. Det är verkligen så nu. Snön hänger tungt i träden och det gnistrar i snön. Helt underbart!
Jag älskar verkligen vintern, åtminstonde när det inte kommer 80 cm snö på någon dag..
257322-194
Här är en till som älskar snön. Den här bilden tog vi på väg hem från min pappa i lördags. Vi var tydligen tvugna att ta en paus från promenaden och kasta snöbollar...
Som sagt i lördags hälsade vi på min far och grattade honom på farsdag lite i förskott. Det spelar ju ingen roll han vet ju ändå inte vilken dag det är.
Han var glad och pratsjuk men väldigt virrig. Han tog även upp William från golvet idag, det är första gången. Han var så himla försiktig och höll i så stadigt att jag blev alldeles rörd. När han tittar och leker med William är det nästan så att jag kan se min pappa som han var innan han blev sjuk. Inte lätt att se sin pappa så här kan jag tala om. Det är obeskrivligt! Han är ändå världens bästa pappa!!!
257322-192
Under söndagen firades Ken med paket på sängen. William gav bort både det ena och det andra, gjorde en liten skattjakt som avslutades med choklad och hälsning på internet på family.
257322-195
I söndags fick vi även PALT!!
Världens snällaste syster hade kokat palt som till och med levererades till dörren!
TACK!
Under söndagen kom även Liam och Liza på besök fast inte på samma gång.
Först kom Liam.
257322-193
Sedan kom Liza.
Hon var nog mest intresserad av Shiva tror jag. Shiva är så himla tålmodig med barn. Det kanske inte är så konstigt när man är världens bästa hund!!
257322-196
Under måndagen fick vi besök av Christina, Robin och Petra. Det är så roligt när ni kommer och hälsar på oss. Snart kan vi komma och hälsa på er med!!
Vi tycker så otroligt mycket om er!
Även Fjällman gästade oss med två besök. Han slapp utskällning denna gång.. hi hi
När lillen hade somnat passade jag på att dra en snabb vända med sparken runt kvarteret. Stackars Shiva satt och bad med sina hundvalpsögon så tillslut var jag tvungen, inte för att jag är nödbedd.
Vi tränade även en sväng på vägen. I vanlig ordning är hon super. Nytt för igår var att hon äntligen har fattat kommandot kryp.
Nu ska jag gå upp och se om maten är färdig. Vi skall äta Janssons som Irma har gjort. Mums!
Vi har sådan tur som har så mycket släkt och vänner som ger oss mat!!
Vad skulle vi göra utan er? Det vill jag inte ta reda på!!

Mer bilder finns på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Kram på er allahopa! Nä det är ingen felstavning det skall vara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0