Hustomten eller arna!

För vi har ju flera..Den ena är definitivt Göte så du har rätt Jeanette. Den andre måste nog bli Stefan Fjällman.Idag har det varit bak på tapeten. Har bakat och bakat och bakat, nej nu ljuger jag igen men lite har jag bakat. Vi har även hunnit med en sparktur med vovvarna och lillräkan.Vi sparkade förbi Gielas till posten och sedan villavägen hem. Vid posten mötte vi broder Jakob Scott och Veronica. De var med på bevakningskursen och även på klicker kursen. De är så duktiga. Tänk bara om jag hade tid att vara lika duktig men men det får gå ändå. Vi får göra det bästa av situationen.
Ikväll har jag fortsatt mitt storbak, hi hi med lite chokladbollar.
Imorgon skall här handlas och fejas och bakas tårta.
257322-177
Tänk att för ett år sedan låg du i min mage!
Det är helt otroligt vad tiden flyger iväg..
Snart är det även dags att börja knega igen. Bästa orden för att beskriva hur det känns är...
Skräckblandad förtjusning eller nja kanske skräckblandad och ångestladdad förväntan.
Tänk vilken tur jag har som har en så fin familj.
Någon förresten som har en liten hobby till Ken? Det märks att han sitter still hela tiden han blir hyfsat rastlös...
Försökte få honom att lösa korsord eller samla på löv men icke att han ville..
Skämt å sido förstår jag Ken helt och fullt om det var jag skulle jag bli helt tossig!
Nu ska jag gå  och paketera mina chokladbollar och sedan skall jag och Shiva träna ute på gården!
 Vad står det här då...
257322-199
Hi hi hi, ho ho ho, ha ha ha

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huvva... Börja jobba, vad hemskt det låter... Börjar du efter jul eller...? Jag gruvar mig massor och jag har längre kvar så jag förstår dina känslor... :-/ Ha det bra och hälsa Ken! //Emelie

2007-11-19 @ 23:07:53
Postat av: Anna

Jo jag börjar jobba den 2 januari. Vad kul att se dig här!
Hälsa Líam och Rune. Kramar från oss.

2007-11-20 @ 01:05:26
Postat av: Emelie

Se mig här... Jag är här minst en gång varje dag men om jag skulle skriva inlägg varje gång så fick jag ju inte göra annat... :-)Ha det! Kommer du förresten på mammaträffen idag...? //Emelie

2007-11-20 @ 10:14:16
Postat av: Jeanette

Hej, kokar lite spagetti just nu och ska sedan fara och jobba. Vi har fortfarande trist väder, typiskt november. JAG VILL VARA HOS ER IMORGON NÄR WILLIAM HAR SIN FÖRSTA FÖDELSEDAG!!! Men jag är det i mina tankar som alltid annars. Puss och kram, älskar er.

2007-11-20 @ 10:44:44
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Anna

Nej jag har så fullt upp med stök inför Willes stora dag. FIck du förresten tag i Angelica?

2007-11-20 @ 12:07:01
Postat av: Emelie

Ja, jag gav henne inbjudan igår...

2007-11-20 @ 15:58:46
Postat av: Anna

Tack och bock!!

2007-11-20 @ 16:50:23
Postat av: Jeanette

Miljoner GRATTIS William på din ett-års-dag!!!
Tänk att farmors prins hunnit bli ett år redan.
Vi önskar dig allt väl och lycka till här i livet.
Idag får du säkert äta tårta alldeles själv, det brukar vara kul. Och alla dina kompisar kommer säkert också. I alla fall ska du veta att du är det finaste som finns och att farmor älskar dig gränslöst. Du ska ha en riktigt bra och rolig födelsedag. Jag ringer till dig när ni har vaknat ordentligt. Puss och kram från farmor och Detlef.

ÄLSKAR DIG!

2007-11-21 @ 08:13:18
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0