Jag har en ängel som heter Göte!


Jag älskar vintern så jag har egentligen ingen rätt att gnälla men nu gör jag det ändå. Usch!!
Vilka krafttag va!?
Dagen har bestått av, jo ni gissade rätt; snöskottning!
Efter Williams morgonbad när han sov var vi ute första rundan och med vi menar jag så klart:
Anna, Göte, Shiva och Cleo. Göte har varit så snäll och hjälpt oss att skotta hela dagen. Stackaren klev upp klockan 08:00 och började skotta. Han har skottat hela dagen bara avbrott för lunch och middag. Stackars Göte!!
Känner mig så onyttig när han är och skottar hos oss. Vill ju inte att han skall dö i en hjärtinfarkt bara för att han hjälper oss. Å andra sidan är det ingen som har bett honom snarare tvärt om, han måste ju vilja hjälpa till.
Om det finns änglar heter de nog Göte!
257322-190

Idag har även Alex varit förbi och sålt lite älgkött till oss. Mums! Nu får vi god middag imorgon!
Pratade även med min syster ikväll, hon skulle på Stalo och kika på en kompis till henne som uppträdde. Hon hade som så många andra blivit insöad idag på jobbet. Stackars syster yster!
Ikväll har min bättre hälft varit på vift. Han har varit hos Olle på personalfest. Han tyckte nog det var jättehärligt att få komma ut ur huset.
Jag är så otroligt stolt över Ken att det kan ni aldrig tro.
Igår blev det ju en hel del traskande både i Sunderbyn och sedan Barnens hus och till sist på MAX . Tror ni att han klagade? Nej inte ett knyst fastän jag såg emellan åt att det gjorde ont.
Lilleman var också en liten star igår. Han var som en liten solstråle hela dagen. Hejade och pratade glatt med sköterskor, affärsbiträden och hundar.
Han fick en del födelsedagspresenter och en ny bilstol igår.
Nu fattas det bara vinterskor då är han fullekiperad för en istid.
Har hittat några på blocket som jag ska försöka knipa.
Har lagt ut bilder på den andra sidan:
Varning för störande bilder..
www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Hi hi hi..

257322-191
Jo ni ser rätt, han är på hyllan under tv bordet! Han har även drullat ur gåstolen två gånger idag. Tror ni att han grät..
Nej han tittar upp med världens smile precis som att han vill säga:
Jippie, jag är fri!!

Nu ska jag gå upp och se vem som åker ur idol.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är så fin eran lilla kille =) Jag saknar er..

2007-11-09 @ 22:46:13
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Vad du är go!! Vi saknar dig också!!
Till Annika
Det är inte för intet lille pille man kallas för lill Ken

2007-11-09 @ 23:46:08
Postat av: Annika

Haha. Ja, det är nog sant. Hunden är tyvärr inte min än. Men jag jobbar på det.. ;) Jag har bara haft henne hela den här veckan när hennes pappa har varit till södern. Kram

2007-11-11 @ 13:09:28
URL: http://lillankans.blogg.se
Postat av: Jeanette

Halli, hallo, det är ett tag sedan nu, men bättre sent än aldrig. Har just kämpat med dammsugaren, måste man ju ibland. Hoppas allt är bra med er och att ni inte alldeles snöat in.
Här kommer all nederbörd i blötare form. Vi promenerade ner till Rhen igår och det satte till att storma så mitt paraply flög i alla riktningar och till slut vek sig hela stången som man håller i. Vi var sjöblöta när vi kom hem. William är väl för gullig där han ligger på hyllan under bordet. Önskar att jag kunde plocka ut honom ur bilderna. Då skulle ni nog ha bort honom titt som tätt. Men det skulle nog inte vara svårt att gissa vart han tagit vägen. Ha det så bra och sköt om er. Älskar er!

2007-11-12 @ 14:45:44
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0