Nu är det helg!

I och för sig är väl alla dagar helgdagar hemma hos oss.
Nu har vi ju fått en hel del inlägg det är så roligt.
Jo du gumman det är längesedan det måste vi göra något åt. Kanske syns vi på onsdag på klubben då var det julgröt visst? Söndag är ju skyltsöndag då ska vi titta på när barnen dansar på medan.
Åsa kom ju med bra tips till mig som jag skall testa på nästa promenad men det får bli imorgon denna dagen hann bara börja så var den slut.
Vi har städat, hälsat på mormor, ätit på gammankan och hälsat på på villavägen en stund.
Skulle till mamma för att hjälpa till med pyntningen . Tog sparken i god tid och tänkte att William hinner somna innan jag kommer fram. Den gubben gick inte, vi sparkade runt i 40 minuter innan john blund kom och hälsade på. När vi väl kom var de redan klara....
Sedan skulle vi äta på Old Duck och jag tänkte ta med Wille, men men
'De hade bara barbord vid pelaren kvar, där är det något svårt att sitta med en vild Wille. Så i sista stund ringde jag till super nanny jouren ni vet nog alla vem som är kvalificerad nog för att sitta där.. Som alltid ställer du upp din lilla guldklimp!
Synd bara att William tyckte att det var jobbigt. Han grät ordentligt den här gången och ihärdigt. Vi får nog lov och träna lite innan den 15:e Jessica.
Hur går det med din image förresten, slutat skolan och köpt nya kläder ännu?
Hi hi hi
Efter maten hämtade vi lilla söta hjärtat som slutade gråta så fort jag tog honom i mina armar, sedan kastade han sig fram och tillbaka mellan mig och Ken i några minuter. Som vanligt möttes vi av en varm atmosfär och en rykande kaffepanna mitt i julstöket. Ni är för goa!!
Efter detta åkte vi hem och la lillplutten som somnade på... ni gissade rätt fem röda. Nu har vi kikat på idol och glatt åt oss åt att Andreas åkt ut. Jag är så förundrad över tv utbudet på helgen det existerar ju inte efter idol är det ju bara skräp..
På veckorna då finns det minsann en hel del att välja på men inte på helgen. Det är konstigt det där.
Nu ska jag fälla in korna eller klorna hur det nu var och fila mina tänder.

Natti natti



image205

Lilleman och Frank-Ove

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är nästan så jag tycker det var coolt att se honom gråta. Jag menar det händer ju inte alltför ofta.. Hur går det att träna han att sova själv?? Kram

2007-12-02 @ 11:34:11
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Jodå vi tränar för fullt till Willes stora förtjusning, not!!

2007-12-02 @ 20:26:35
Postat av: Jeanette

Snyft, här är det tomt hus nu. Alla har farit till och med Detlef. Han ska till Sundsvall på anställningsintervju. Hoppas allt är bra med er.
puss och kram, älskar er.

2007-12-03 @ 08:28:31
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Emelie

Vi saknade dig på julgröten ikväll... :-( Hoppas ni har det bra! :-)

2007-12-05 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0