Nu är det vinter!

Vilken underbar dag idag. Solen skiner och snön glittrar.
Dagen började inte sådär toppenbra. William sov dåligt inatt och väckte sin mamma stup i kvarten, han kunde nog inte förstå varför inte mamma ville leka. Sedan var det missöde efter missöde hela morgonen tills eftermiddagen kom. Då tog vi en sparktur med Willes sparklåda som han fick ifjol. Då hittade jag dock ingen spark men det gjorde jag i år. Både Shiva och Wille verkade njuta av färden. Äntligen fick Shiva springa och Wille fick sitta åt rätt håll och såg ju var vi åkte idag. Nja ändå tills han somnade i alla fall.

257322-186
Toppenföre var det också, Shiva tyckte att det var så kul att få springa länge!!
Ikväll har mina buspaltar hållit låda. Willam "lånar" Shivas leksak och leker glatt med den. Han tycker det är så skoj när hon jagar honom men varför tar hon aldrig leksaken? William kämpar och försöker lägga in den i hennes mun men hon vägrar, först när han lägger ner den på golvet en bit ifrån, då tar hon den.
Nu ljög jag en gång fick han faktiskt henne att ta den, då hon låg och flämtade med öppen mun. Då passade emil junior på att lägga in leksaken.
Shiva har även fått stå ut med att ha halsband, mössa och en termosmugg på sig idag. Det är så roligt att lägga upp saker på hennes rygg och titta när de ramlar ner.
Full rulle med andra ord.
Ken har haft det jobbigt idag. Det kryper i hans fötter av nervsmärtorna, hans säger att det ibland känns som att det bränns och ibland fryser han. Hoppas att han kan få nervmedicin som tar bort smärtorna.
Han har inte haft så mycket besök idag. Eller nu ljög jag igen, Rune var här och fixade färdigt med parabolen. Tack!
Ni är riktiga vänner du och Emelie.
257322-169
Nu ska jag gå upp till min vän och se senaste Beck filmen. Hoppas att den går att se!
Kan förresten varmt rekommendera filmen vi såg igår, Perfect Stranger med Halle Berry och Bruce Willis den var SUPER! Helt oförutsägbar, det gillar jag.
Har uppdaterat den andra sidan med mer bilder:
www.williamlundqvist.spaces.live.com


257322-187

Kram kram på er från oss!

PS. Det är bra att du vinkar ordentligt Jessica för jag ser aldrig någon i bilar. Helst ska du slå på helljuset och tuta då är oddsen bättre men jag garanterar inget :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Vilket toppenväder ni har. Önskar det var samma här. Och vilken guldklimp som sitter i sparklådan. Han är nu världsgo lilleman. Hoppas att vädret håller i sig så ni slipper snöslask och allt vad som hör därtill. Kram fr. mig till er alla, älskar er.

2007-11-05 @ 07:49:00
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Jag blev faktiskt ganka förvånad att du såg mig. Wille såg ut att må riktigt bra i sparklådan.. Ska vi ta en promenad någon kväll? Kraam!

2007-11-05 @ 10:20:27
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Det kan vi visst göra bara det blir innan lille pille man ska sova!

2007-11-05 @ 22:17:47
Postat av: Jeanette

Hej, ni ska öppna sidan: Family.se och söka på Arvidsjaurs sidan. Jeanette

2007-11-07 @ 08:59:24
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

jag igen. Ni ska söka under rubriken : dagens ros

2007-11-07 @ 09:05:31
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0