Nu ni!

Har vi tid att skriva lite!
 Vi har haft några hektiska dagar eller veckor hur man nu vill se det..
Sedan sist har vi hunnit med att äta färsk fisk ala ballastviken, promenerat till dollarstore, jag, Irma, William och vovvarna. Ken och Åke åkte bil och hälsade på farbror Hedmans..
Det märktes på Ken att han var rejält trött efter dagens strapatser och plågades något.
Idag har vi fått lunch av Irma, mums filibabba. Åke och Irma har riktigt skämt bort oss de här dagarna med mat och omsorg. Det  var så underbart att ha er här! Kom när ni vill, vi har alltid husrum till er! Hoppas att Ken snart känner sig bra nog så att vi kan komma upp till er och hälsa på med.
En jättestor tack kram från oss till världens bästa mormor och morfar!
257322-139
Idag har jag och världens bästa varit ute på en långtur trots stormen..
Först gick vi till stallet och kikade på de nya hästarna, drack kaffe och surrade en stund. Vi träffade världens bästa Jessica där, skoj att se dig gumman!  Synd att det var så kort och hektiskt, vi hann ju inte riktigt få prata med dig!
Efter stallbesöket gick vi vidare mot statoil och sedan vidare runt diverse smågator i jakt på olydiga, skällande och attackerande hundar. Hittade bara en..
'Vovvarna blir så vilda när vi träffar sådana hundar så jag kände att vi behövde träna på att hantera sådana situationer. Hade Shiva lös vid sidan stor del av promenaden, hon går fot vid sidan utan att jag behöver säga något, hon går bättre utan koppel. När vi gick på gångstigen gav jag Cleo ett handtecken för bakom. Dvs gör vad du vill men gå inte förbi mig och håll dig på rätt sida. Vi promenerade vidare, jag såg att Shiva stannade men trodde att hon gjorde sina behov. När jag hade promerat dryga  100 meter vände jag mig om och fick då se att hon satt och väntade, kom som ett skott när jag lockade på den stackaren. Hon är så lydig min lilla schäferflicka!
När vi kom hem sov skatten och när han vaknade åkte vi iväg på ett Me and I party hos Marica. Lilleman hade något svårt att sitta still och avbröt Jennys föreläsning om kläderna vid minst ett tillfälle resten störde han nog bara. Han är ändå sötast i hela världen så det gör inget!!
Vi hittade jättemycket snyggt, synd att jag inte har en större plånbok.  Synd är också att min mor är som hon är. Dont count on me next time!
Efter besöket hos Marica drog vi vidare till stallet för att kika när Lollo red, vad du är duktig!
Nu kikar vi på tv och snart ska vi snusa på kudden!
257322-167
Såg en så fin bild på dig på stan! Charmtroll det är vad du är! Hoppas ni har det bra, vi gillar er helskarpt!

Kram på er alla som vi känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0