små lätta moln ser jag på min himmel, min himmel som är blå. Men inga kommentarer så långt ögat kan nå..

257322-197
Har jag sagt att jag älskar vintern?
Jo det var en liten pik där med till er kära läsare.. det är ju så kul med kommentarer förstår ni..
 Idag är det städning och handling på tapeten det är bara att jag inte riktigt har kommit till skott ännu. Tidsoptimist javisst!!
Idag fick jag ta upp en hundbädd för stackars Shiva har liggsår. De sover ju nere nu för att vi skulle få mer plats i vårat sovrum nu när Ken är krasslig. Det betyder att de har sina hundsängar där nere. När de är uppe så har de ju ingen säng och det syns på stackars Shiva. Hon har nött bort hår på armbågarna stackars lillplutten.
Igår tränade jag en sväng med henne, hon är så himla toppen min lilla stora dunderklump.
Det var lite kyligt så vi tränade linförigheten under språng marsch för att hålla värmen men det var inga problem. Inte heller var läggande, ställande och sättande under språng något problem. Hon är så nedrans fin. Hon är inte till salu inte ens för en biljon!
257322-198
Lite trångt om saligheten men störst går först. Heter man dunderklumpen i mellanamn är det ju bara att ta plats..
Idag mår lillprinsen och jag mycket bättre. Vi är inte fullt så äckliga nu..
Under helgen får vi nog storfrämmande:
Robert, Eva, barnen, Rickard och Carro. Kuligt!
Ni vet ju vad jag tycker om fullt hus!
Det är så det skall vara!!

Kanske blir det något mer det kan man aldrig så noga veta!
Jessica, du måste läsa inlägget under detta och hälsa till din pappa!

Har uppdaterat med några fler bilder på den andra sidan längst bak i albumet från den 13 nov
www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Kram kram från oss alla fem.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men jag har ju kommenterat inlägget nedan och jag har hälsat till pappa, han hälsar tillbaka och tackar.

2007-11-16 @ 13:55:51
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej, det ser jätte härligt ut med vinterbilderna från eran skog. Skulle så gärna vilja åka skidor, det tycker jag om, men mest tycker jag om er. Ja, nog är Shiva duktigt alltid som lärt sig så mycket redan. Hon är en super hund men hon har ju en super lärmästare också. Så bra att ni mår bättre nu. Ingen höjdare att vara krasslig. Tänker mer och mer om jag ska komma hem efter jul och hjälpa er med lilleman när du börjar jobba. Måste ju prata med Detlef också
Nu ska jag hoppa i duschen och byta kläder. Springer fortfarande i arbetskläderna. Usch! Känner mig som en liten gris, nuff nuff. Ni ska ha det så bra och sköt om er. Miljoner kramar fr. mig till er och glöm aldrig hur mycket jag älskar er.

2007-11-16 @ 14:50:38
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Angelica

Vi lämnar ett spår att vi varit inne och uppdaterat oss i erat liv =)
Ha de brait...

Kram

2007-11-16 @ 16:50:53
Postat av: Anna

Danke Schön!
Ni är så snälla alla vänner!

2007-11-16 @ 20:14:21
Postat av: Jeanette

Godmorgon. Hoppas att ni kunnat sova gott. Vill gärna veta hur det är med din rygg Ken. Om det är bättre eller som det var. Har ni haft främmande från Piteå?
Nu är Detlef vaken så nu ska vi äta frukost. Ha det bra och vi hörs. Deti hälsar också,
Puss och kram, älskar er. Mamma/svärmor/farmor.

2007-11-18 @ 09:07:26
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0