Feber..

Var det här.. eller lilleman har feber utan att vara sjuk i övrigt ingen förkylning men hög feber.
257322-181257322-179
Fortsätter dagens inlägg med lite mera info om hur läget är..
Lilleman har ont i halsen och hög feber, har grinat hela dagen och haft svårt att svälja och äta. Stackars lilla skatten. Mitt i ett gråtil tittar jag upp på min kära sambo och får se att en tår rullar nerför kinden. Det är så fruktansvärt att inget kunna göra och inte kunna få ta det onda svarar han. Stackars Ken känner sig så onyttig när han inte kan hjälpa till.  Du hjälper till det är bara du som inte tycker att  du gör det!
 Bara att du finns här hemma är hjälp nog sedan kan du sitta och mysa med honom det gör gott för lillhjärtat. Vi älskar dig mest av allt!!
 Hoppas att lilleman blir bättre till imorgon och slipper det onda.

Pudel säljes!
Snäll men korkad kanske bättre än smart och elak.
Kommer sällan när hon ska
Lyder när hon vill.
Varnar högljutt när det kommer någon. Morrar gärna på natten så att du får sova gott.
Går aldrig där hon ska när du vill ta en promenad, ett + om du vill gå med barnvagn då hon gärna går framför vagnen.
Säljes till galning..

Det är säkert, hon är till salu flera gånger varje dag.
257322-156
Shiva där emot är aldrig till salu inte ens för en miljon.  Hon är bäst.
Nu ska jag kika vidare på idol..
Kram kram på er, håll tummarna för att William mår bättre till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, mina barn. Skönt att William inte har feber längre och att det går bättre för honom att äta och dricka. Det är jätte tråkigt när dom små är sjuka, Jag vill ju att ni ska vara friska allihopa. Det gör ont i mig när ni inte mår bra. Hoppas hockeyn går bra för Luleå. Vi ska äta pizza nu. Vi var och köpte färdig på affären sedan vi skjutsade hem Detlefs mamma.
Sköt om er och miljoner kramar fr. Mamma/Svärmor/Farmor.
ÄLSKAR ER!!!

2007-10-27 @ 19:54:43
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0