Fredagkväll...

Bambi på hal is. Så kan man väl summera dagens strapatser på kryckor. Jo, jag har faktiskt fått träna att gå med kryckor idag. Hjälp, redan, tänkte jag. Men det gick ju faktiskt, och bättre än jag trodde. Visst gjorde det ont som satan och vingligt var det men det funkade! Har även fått en rullstol som jag får ta med mig hem då jag ska färdas lite längre sträckor. Såren har också börjat att ta ihop så det känns bättre och bättre för varje dag som går.
Det var nog inte så illa med knän och fotleder som läkarna trodde, dom är ju lite slappa och så men det går ju att träna till. Jag tror att jag får komma hem nån dag nästa vecka, dom pratade då om det på ronden imorse. Längtar, längtar, längtar....Samtidigt så känns det väldigt tryggt att vara här. Har haft massor med besök idag, det är så kul!
Min lilleman är nog det bästa livselexir som finns, då han ler och skrattar blir jag varm i hela kroppen. Nä nu ska jag titta på TV en stund och klösa lite skorpor (varför är det så jädra svårt att låta bli?).
Ha det gott allihopa och sköt om er....
Kram/Ken

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag förstår att du blir alldeles varm i kroppen av att se din son för jag blir också så glad när jag ser Wille skratta. Krya på dig..

2007-10-05 @ 23:14:57
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Mia

Som jag skrev igår så sa jag ju att det kunde bli en positiv överraskning att prova med kryckor och det blev ju så. Visst är din/eran lilleman underbar man blir verkligen glad av honom. Va kul om du får komma hem till veckan förstår att du längtar,men samtidigt kan jag förstå din känsla av trygghet som du känner där du nu befinner dig. Men du ska se att det kommer att bli som en extra dos medicin av att komma hem till din hem miljö. Det ska bli kul att få se er hemma igen. Säg gärna till om ni vill ha hjälp med någonting. Krya på dig. Kram Mia

2007-10-05 @ 23:34:24
Postat av: linnea

Krya på dig Ken!! /Linnea

2007-10-06 @ 13:20:06
URL: http://linsan01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0