Hujeda mig!

Som barn jag var ej värre tänkas kan..
Men det är minsann inte klimpen, han är det finaste jag har. En liten solstråle som gör det helt omöjligt att inte le fast det känns som att smilbanden torkat ihop.
Idag gick dagen åt att oroa sig för min älskling. Ken skulle ju opereras idag och så blev det med efter en lååång väntan. Ändå till klockan 14:00 på eftermiddagen börjades operationen och klockan var strax före sju när han var tillbaka på rummet.
Operationen tog lång tid men de lyckades sätta ihop Ken med vajrar och borrade fast dem i benet. De passade även på att borra fast benbrottet med. Inte konstigt att han har ont nu!
Medans jag väntade han jag putsa nästan alla mina fönster och ansa blommorna. Det är det enda som hjälper att hålla sig sysselsatt. Så fort man stannar av kommer tankarna, värst är det i och för sig på natten. Hoppas att jag får sova i natt..
Vi får se hur jag gör, hade eventuellt tänkt försöka hitta en hundvakt och smita upp till Ken över helgen. Annars kanske jag ordnar hundvakt och kör upp över dagen. Har ju vintersulor på min bil och kan ju inte ha hundarna lösa i baksätet på Kens bil om vi skulle krocka med något. Kör jag med forden har jag nog inga däck kvar sedan. Det löser sig alldeles säkert.
  Hur go är den här palten förresten?? Gissa vad han säger??
257322-177
Mer bilder hittar du på
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

 Han säger på arjeplogsmål Hör du du du.. det är hans nya grej.
Ikväll var vi förresten på bhk för första gången på 3 veckor. Hon är en goding min stora lilla vovve. Hon är helt enkelt en dröm att träna. Vi hann bara komma ut ur bilen så kördes det igång med inkallning i grupp och linförighet i grupp jag hann tänka att detta går aldrig utan att hinna få kontakt med henne först. Tji fick matte! Snacka om uppmärksam!
Vi körde inkallning i ring när jag sedan skulle kalla in tillbaka hade alla börjat gå eftersom att vi var sist. Shiva hade hundar runt omkring som busade. Blev hon distraherad? Nej!
Superhund!
Lilleman gjorde också något kul där ute. Det blåser rätt friskt idag. Lilleman var ordentligt påpälsad och satt i voxipåsen det var bara ansiktet som stack ut. Han drar då efter andan och efteråt avväpnar han en totalt med världens flin. Gång på gång samma sak tills hans kloka mamma inser att William tror att mamma blåser på honom. Vi brukar göra det när vi busar!
Ett gott skratt tar bort det onda en liten stund!
Tackar gud att jag har William utan honom vet jag inte vad jag gör!
Älskar dig mest av allt lillplutten!
Nu ska jag gå och ringa till min stora kärlek och säga god natt!
Hoppas verkligen att du får sova och slipper ha ont!
Älskar dig!
257322-137

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att höra att de gick bra med operationen.. Synd att det inte var barnvakt du ville ha ;) hihi.
Sov gott!

2007-10-10 @ 22:34:38
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0