Jag ser det snöar...

Det är så härligt att stiga upp på morgonen när snön ligger vit över gräsmattan. Shiva såg väldans förvånad ut när hon rusade ut imorse och insåg att hon stod i snö. Förvåningen övergick ganska snart till barnslig förtjusning. Hon såg ut som en snömyrslok där hon snörvlade och jagade snön runt på gräsmattan. Behöver jag tillägga att snön vann..
Idag har vi varit inne hela dagen, det är nog så tungt att skjuta barnvagnen i snöslasket.
Lilleman är helt frisk nu, inga symptom igår och inga idag. Pigg och glad och äter bra, snart ska vi smyga oss tillbaka till hans vanliga välling igen.
Vi har haft det så mysigt idag hela familjen, dagen har bestått av mys, läsning, bus, peta näsan på Shiva, bok kastning och mera bus.
Ken har kört stenhårt med sitt träningsprogram han är så duktig. En del av mig vill bädda ner honom i en säng hela dagen, är så rädd att något skall hända honom. Den andra delen hejar för glatta livet och är så stolt över hans framsteg och kämparanda!
Idag fick vi förresten besök av Barbro som kom med en krya på dig hälsning från hela familjen i Nystrand. Tusen tack för blomman och hälsningen! Kom gärna och hälsa på om ni har vägarna förbi!!
Nu skall jag gå och kika på en läskig film med mitt stora hjärta!
257322-177Pappas favvobild!

257322-134
Min favoritbild, en av dem, jag har så många! Kan nog inte välja en.

Good night you princes of wales you kings of new england!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är så kul att läsa att ni myspysar och sköter om varandra, blir riktigt varm i hjärtat. Ni är världens mysigaste och skönt att veta Ken att du är så motiverad och verkligen gör ditt bästa med träningspassen, du ska se att resultaten kommer. Jag vill också ha snö, men det kommer ingen hur mycket jag än bönar och ber. I bästa fall kommer regn eller dimma. Hoppas ni kan sova efter filmtittandet, ska själv snart gå till kojs.
Sov gott mina barn, älskar er.
Mamma.

2007-10-20 @ 22:40:44
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Sussi

Din blogg är alltid så fin, med massor av söta bilder! William är helt galet underbar :) Sköt om er! // She will always be "kragen"

2007-10-21 @ 10:38:47
URL: http://sussib.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hej lilla William! Ett jätte grattis till dig idag, du är ju 11 månader. Nu är det snart den stora dagen när du fyller 1 år. Farmor skickar miljoner pussar och kramar till dig, lilla gubben. Du är underbar!
Hälsa pappa och mamma också.


Farmor och Detlef

2007-10-21 @ 17:25:34
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0