Pappa kom hem!

http://www.family.se/vi/1022014.htm?ca=1_a
Vi skickar en liten ros till världens bästa pappa. Vilken toppensida på blocket family är. Helt gratis dess utom.

 Idag har vi varit och hälsat på min pappa. Det var trevligt även om inte humöret var på topp, men det kan det ju inte förväntas vara heller...
257322-174
Ikväll var vi på promenad till mormor och hälsade på min bror och när vi gick hem så snöade det. Min bror ringde från Glommersträsk och där var det ett riktigt snöoväder han hade inga vinterdäck men mina vintersulor ser ni de är på. Ken fällde någon kommentar om att jag var först i landet med vintersulor...
Nu skall jag snart gå upp och ringa till min kära och önska honom lycka till. Imorgon bitti skall han opereras igen, knäet den här gången. De yttre ledbandens fästen hade tydligen släppt på båda sidor och måste fästas på nytt, efter operationen måste han ha en plastknä utanpå i ca 6-8 veckor.
Hoppas nu verkligen att detta är sista operationen!! Fast det lär det kanske inte bli det är ju inte riktigt klart ännu vad som händer med korsbanden. Korsbanden på båda knäna är av.
Kom på idag att Kens kurator hade rätt.. Hon var hög som ett höghus eller genomkorkad men en sak hade hon rätt i.
När det känns som att du vill  kräkas av alla kommentarer som:
Det kunde ju ha varit värre, eller vilken tur du hade..
säg då..
Jo men det kunde ha varit bättre med jag bad inte om att bli påkörd.
Helt sant var detta, ibland känns det som att jag blir så trött på att vara tacksam. Missförstå mig rätt jag är överlycklig över att ha Ken kvar hos mig och i så pass bra skick som han är.
Å andra sidan sliter det i hjärtat att se honom så skadad och sjuk. Jag vill inte att han ska ha ont och få men för livet.
Det gäller bara att bita ihop och stövla iväg fötterna framför varandra!

257322-175

257322-176 Busråtta!

Good night you Princes of Wales and Kings of New England..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet ni om att jag fortfarande tycker att Wille är sötast? Lycka till Ken.

2007-10-09 @ 21:47:45
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Vi tycker att det är du som är det näst efter Wille förstås!
Det betyder så mycket för Ken att du hejar på honom.

2007-10-09 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0